×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کمیسیون تأمین مالی جمعی (کرادفاندینگ) آغاز به کار کرد| انتخاب رئیس کمیسیون

کمیسیون تأمین مالی جمعی (کرادفاندینگ) به‌عنوان دهمین کمیسیون رسته خدمات فناوری اطلاعات به صورت رسمی کار خود را آغاز کرد.
به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط عمومی سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان تهران، کمیسیون تامین مالی جمعی (کرادفاندینگ) پس از گذشت سه هفته از اعلام فراخوان تشکیل آن، روز گذشته ۶ تیر ماه با حضور کسب و کارها و فعالین این حوزه شروع به کار کرد.

در این نشست، محمدرضا قلعه نوی، رییس رسته خدمات فناوری اطلاعات درباره‌ی ساختار تشکیل و فعالیت کمیسیون‌ها توضیحاتی داد و پس از آن، اعضا ضمن معرفی اجمالی خود توضحاتییرامون کسب‌وکارهای این حوزه مطرح کردند.

همچنین در این جلسه جعفر محمدی، نایب رییس سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان تهران به عنوان تنها کاندید ریاست کمیسیون تامین مالی جمعی (کرادفاندینگ) با اخذ اکثریت آرای اعضای حاضر در جلسه، به عنوان رییس این کمیسیون انتخاب شد.

گفتنی است با هدف توانمندسازی مالی کسب‌وکارهای کوچک و متوسط، ابزار «تامین مالی جمعی» با تصویب شورای عالی بورس و اوراق بهادار و زیر نظارت فرابورس ایران ایجاد شده است. پلتفرم‌های دارای مجوز این حوزه، با داشتن اجازه پذیرش، ارزیابی و عرضه گواهی‌های شراکت در قالب عقود مشارکتی، امکان تامین‌ مالی برای کسب‌وکارهای حقوقی را دارند و کمیسیون تامین مالی جمعی (کرادفاندینگ) نیز در راستای تحقق این اهداف تشکیل شده است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.