×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۱۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
پیولی: مستحق شکست نبودیم

به گزارش کیوسک خبر به نقل از مدیاست، میلان در دیدار برگشت برابر منچستریونایتد با یک گل شکست خورد تا با توجه به تساوی در دیدار رفت از صعود به یک چهارم نهایی لیگ اروپا بازماند.
پیولی تیمش را شایسته شکست نمی‌داند. سرمربی میلان بعد از بازی گفت: این شکست رویاهای ما را واقعا خراب کرد. ما بسیار خوب بازی کردیم و فرصت های زیادی برای گلزنی داشتیم که به راحتی از دست دادیم. هم در دیدار رفت و هم بازی برگشت خوب بودیم. برای رسیدن به این مرحله تلاش زیادی داشتیم و تیم مستحق این حذف زود هنگام نبود.
او ادامه داد: ما به هیچ وجه مستحق این شکست نبودیم. اگر در نیمه نخست گل می زدیم این اتفاق رخ نمی داد. منچستریونایتد تیم بسیار خوبی است. آنها در فصل قبل لیگ اروپا هم به نیمه نهایی راه پیدا کردند و در فصل جاری لیگ قهرمانان اروپا هم حضور داشتند و چند روز قبل هم سیتی را با دو گل شکست دادند. ما برابر این تیم بسیار خوب بازی کردیم. به خاطر یک اشتباه شکست خوردیم و این درد آور است.
او در پایان گفت: نمی‌توانم بازیکنانم را به خاطر تلاش و جنگندگی بالایی که داشتند سرزنش کنم. بازیکنان میلان با انگیزه و تلاش و شجاعت در هر دو دیدار ظاهر شدند و بار دیگر تاکید می‌کنم که شایسته صعود بودیم. اکنون باید نهایت تمرکز خود را روی لیگ اروپا گذاریم.
انتهای پیام

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.