×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳

رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی در گرامیداشت هفته قوه قضاییه، پیامی صادر کرد.

به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط عمومی سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی، متن پیام سید عبدالمجید اجتهادی به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

وَإِنْ حَکَمْتَ فَاحْکُمْ بَیْنَهُمْ بِالْقِسْطِ إِنَّ اللَّهَ یُحِبُّ الْمُقْسِطِینَ

قوه قضاییه به عنوان یکی از ارکان اصلی نظام مقدس جمهوری اسلامی، نقشی بی بدیل در پاسداری از ارزش ها، کرامات انسانی و آزادی های مشروع مردم ایفا نموده است و در راستای اجرای عدالت در حیات پر برکت انقلاب اسلامی، یاران بسیاری را تقدیم انقلاب و تحقق حکومت عدل اسلامی کرده است که شهادت مظلومانه آیت الله بهشتی گواهی روشن براین مدعا است.

قضاوت، ظریف ترین، حسّاس ترین و مهم ترین و در عین حال از خطرناک ترین جایگاه های اجتماعی در جامعه است؛ حضرت علی امیرمؤمنان(ع) در تعبیری زیبا و متین، خطاب به شریح قاضی می فرمایند: «ای شریح! مجلس قضاوت، جایگاهی است که یا پیامبران و جانشینان به حق ایشان در آن قرار می گیرند و یا سیه رویان و بدبختان بر آن تکیه می زنند».

هفته قوه قضائیه فرصت مغتنمی برای تکریم تلاش خالصانه قضات و کارکنان خدوم و متعهد قوه قضاییه و پاسداشت یاد و خاطره بزرگ معمار دستگاه قضا، مجاهد نستوه و مجتهد متفکر شهید مظلوم آیت الله دکتر بهشتی و شهیدان والامقام این عرصه است.

بی شک موفقیت های سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی که ریاست معظم قوه قضائیه از آن با عنوان انقلاب در تعیین تکلیف کالاها توسط سازمان یاد کرده است، مرهون تعامل، همراهی و همکاری نزدیک و صمیمانه قوه محترم قضائیه می باشد.

اینجانب به نمایندگی از اعضای هیئت مدیره، مدیران و کارکنان سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی با گرامیداشت یاد و خاطره شهید گرانقدر آیت الله دکتر بهشتی و یاران باوفایش ،هفته قوه قضائیه را به تمام دست اندرکاران امر قضا تبریک و تهنیت عرض نموده، موفقیت و تاییدات الهی در مسیر عدالت محور و خدمت صادقانه به نظام مقدس اسلامی را برای این عزیزان مسئلت می نمایم.

سید عبدالمجید اجتهادی

رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.