×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : یکشنبه, ۲۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳
پرونده‌های کلان تعزیراتی استان تهران رای می‌گیرد

به‌گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط‌عمومی سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی، رئیس سازمان تعزیرات حکومتی با حضور در مدیریت اموال تملیکی استان تهران از اقدامات اجرایی مستمر و موثر تعزیرات حکومتی در جهت کمک به تسریع در تعیین تکلیف پرونده‌های سازمان اموال تملیکی به‌ویژه پرونده‌های کلان (پرونده کالاهای با حجم زیاد) خبر داد.

اصانلو در این جلسه پرونده‌های مربوط به تعزیرات استان تهران را بررسی کرد و در همان محل دستورات لازم جهت رسیدگی برای صدور رای قطعی ۳۶ پرونده‌ کلان اموال تملیکی استان تهران را ابلاغ کرد.

در همین راستا دکتر اجتهادی ضمن تشکر از حضور موثر رئیس سازمان تعزیرات و همچنین بازدید دیگر مقامات کشوری از انبارهای این سازمان طی ماه‌های اخیر تاکید کرد: باید تدبیری اندیشیده شود که با هم‌افزایی و همیاری پیش‌آمده ضمن رفع مشکلات رویه تعیین تکلیف، ساختار و قوانین مربوطه نیز اصلاح شود.

وی همچنین با اشاره به سامانه تعزیرات حکومتی عنوان کرد: راه‌اندازی هرچه سریع‌تر سامانه‌های مرتبط با اموال تملیکی در دستور کار قرار گرفته که یکی از این‌ سامانه ها مربوط به سازمان تعزیرات حکومتی است. با راه‌اندازی این سامانه عمده مشکلات بین دو سازمان مرتفع خواهد شد. زیرا پس از راه اندازی، احکام صادره به صورت سیستمی به سازمان اموال تملیکی اعلام می‌شود و ضمن تسریع در روند امور کمک شایانی به تعیین تکلیف بموقع کالاهای تملک شده می نماید.

رضا بهرامی مدیر اموال تملیکی استان تهران نیز در این جلسه در رابطه با پرونده‌های کلان (کالاهای با حجم زیاد) اظهار کرد: امروز ۳۶ پرونده کالاهای حجیم مربوط به مرکز استان و شهرستان‌های تهران در جریان تعیین تکلیف قرارگرفت که کالاهای مربوط به آن بیش از دو انبار اموال تملیکی در سطح استان تهران را اشغال کرده است.

وی طی گزارشی در خصوص وصول آرای تعزیراتی افزود: از زمان حضور ریاست قوه قضائیه و دیگر مسئولان در اموال تملیکی استان تهران بیش از ۳۳۰ رای قطعی و دستور فروش پرونده های تعزیراتی واصل شده است و در حال انجام اقدامات اجرایی می باشد.

بهرامی گفت: با دریافت آرای قطعی این پرونده‌ها از سوی تعزیرات و سرعت بخشیدن بر روند تعیین تکلیف آن‌ها قادر خواهیم بود بخش قابل توجهی از مشکلات این مدیریت را مرتفع نماییم.

در پایان و پس از بررسی پرونده‌های تعزیراتی، رئیس سازمان تعزیرات و هیات همراه از انبارهای مدیریت اموال تملیکی استان تهران بازدید به عمل آوردند.