×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
پرداخت ۳۰۰ میلیاردی از یارانه‌ها برای تولید واکسن کووپارس

به گزارش کیوسک خبر به نقل از ایسنا، عملکرد سازمان هدفمندی یارانه ها در اجرای تبصره ۱۴ قانون بودجه سال جاری بیانگر پرداخت هایی بابت تولید واکسن کرونای ایرانی است.
این پرداخت ها در اجرای ردیف (۱۳) جدول مصارف هدفمندی مربوط به  بند (الف)تبصره (۱۴) قانون بودجه ۱۴۰۰، انجام شده است که اخیرا نیز به موسسه تحقیقات واکسن و سرم سازی رازی از محل منابع درآمدی سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها پرداخت ۱۰۰ میلیارد تومانی صورت گرفته است.
پیش از این نیز حدود ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار از سوی سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها برای تولید ۲۰ میلیون دز واکسن کووپارس به موسسه رازی پرداخت شده بود که مجموع  پرداختی به این موسسه را به بیش از ۳۰۰ میلیارد تومان می رساند.
آنطور که اخیرا حاجتی – رئیس سازمان هدفمندی یارانه‌ها- اعلام کرده است، حمایت لازم از برای رسیدن به ظرفیت اسمی ماهیانه ۱۰ میلیون دز واکسن از سوی این سازمان صورت گرفته است که موسسه رازی بتواند براساس تعهد خود تا آذر ماه سال جاری ۲۰ میلیون دز واکسن کووپارس رازی را تولید کند.
در این رابطه باید یادآور شد که در تبصره هدفمندی و در جدول منابع و مصارف در ردیف ۱۲ و ۱۳ حدود ۱۱ هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان بابت خدمات وزارت بهداشت پیش بینی شده است که سازمان هدفمندی یارانه ها نیز در اجرای قانون با توجه به منابع کسب شده پرداخت هایی را به بخش های تعیین شده، طی سال انجام می دهد. 
انتهای پیام

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.