×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : سه شنبه, ۲۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
واینالدام: مقابل رئال پراشتباه ظاهر شدیم

به گزارش کیوسک خبر به نقل از یوفا، لیورپول در دیدار رفت یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان برابر رئال مادرید  ۳ بر یک باخت و کارش در دیدار برگشت سخت شده است.

جورجینیو واینالدام هافبک هلندی لیورپول بعد از این دیدار با انتقاد از نمایش ضعیف تیمش گفت:  برابر رئال مادرید کار سختی داشتیم. ما مقابل تیم بزرگی بازی کردیم و نیمه اول اصلا موفق نبودیم. وقتی توپ را به دست می‌آوردیم، به دلیل اشتباهات ساده در پاس بلافاصله آن را از دست دادیم. رئال نیاز به گلزنی داشت و خیلی تلاش کرد تا بتواند گل بزند. نباید اجازه زده شدن گل دوم را به حریف می‌دادیم ولی متاسفانه بد ظاهر شدیم. ما به اندازه کافی خوب بازی نکردیم و روی بازی متمرکز نبودیم. شاید این نتیجه درست بوده باشد و باید بهتر کار کنیم تا در دیدار برگشت جبران کنیم.

او در ادامه گفت: بین دو نیمه ما فقط به خود گفتیم که نیمه دوم باید بهتر از نیمه اول باشد. باید در موقعیت دفاعی بهتر  عمل کنیم ولی متاسفانه گل سوم را نیز دریافت کردیم که کار ما را برای دیدار برگشت سخت کرد و اکنون باید تنها روی بازی برگشت متمرکز باشیم چون هنوز شانس داریم و می‌توانیم جبران مافات کنیم.

لیورپول در دیدار بعدی خود، شنبه در لیگ برتر به دیدار استون ویلا می‌رود و در ادامه چهارشنبه شب در دیدار برگشت به مصاف رئال مادرید خواهد رفت که این دیدار در ورزشگاه آنفیلد برگزار می‌شود.

انتهای پیام

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.