×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
واکنش ستاره سابق پورتو از خوشحالی بازیکنان چلسی بعد از قرعه‌کشی لیگ قهرمانان

به گزارش کیوسک خبر به نقل از دیلی میرور، پورتو در مرحله قبل لیگ قهرمانان موفق به حذف یوونتوس مدعی شد و اکنون باید در مرحله یک چهارم نهایی با چلسی انگلیس دیدار کند.
پائولو فوتره ستاره سابق تیم پورتو گفت: من شنیدم که بازیکنان چلسی بعد از اینکه فهمیدند قرار است با ما روبرو شوند، جشن گرفتند. این رفتار ناراحت کننده است. من با کونسیسائو نیز تمامس گرفتم و این موضوع را به او اطلاع دادم. بازیکنان پورتو باید در این دیدار هر چه در توان دارند بگذارند تا چلسی را غافلگیر کنند. باید نشان دهیم که این خوشحالی به ضرر تیم حریف است و تاثیری روی روحیه تیم ندارد.
 او ادامه داد: بازیکنان چلسی خیلی به خودشان مطمئن هستند که در نیمه نهایی هستند و باید در زمین مسابقه تا حد جان دادن نیز دوید و بازی کرد تا بتوانیم نشان دهیم که اشتباه می کردند. تمام بازیکنان پورتو باید این‌قدر بدوند که انگار قرار است آخرین بازی خودشان باشد.
 توماس توخل اعتراف کرد از اینکه با تیم های انگلیسی در لیگ قهرمانان روبرو نشده خوشحال است ولی در عین حال اعلام کرد برای تیم پورتو احترام زیادی قائل است.
چلسی در ۷ آوریل برای بازی رفت به پرتغال می رود، قبل از اینکه در بازی برگشت در ۱۳ آوریل در استمفوردبریج مهمان این تیم باشد.
به گزارش کیوسک خبر، مهدی طارمی در دیدار رفت در پرتغال محروم است ولی می تواند در صورت صلاح دید کادر فنی در استمفوردبریج مقابل چلسی به میدان برود.
انتهای پیام

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.