×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۲۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
واشنگتن پست: ترامپ خواهان برقراری حکومت نظامی است

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، روزنامه واشنگتن پست در مقاله‌ای نوشت: در روزی که کنگره قصد تأیید نتیجه انتخابات ریاست جمهوری را دارد، حامیان ترامپ می‌خواهند به خیابان‌ها بیایند.
این روزنامه نوشت: «گفتگو‌ها در ارتباط با برگزارش تجمع در روز ششم در رسانه‌های مورد استفاده گروه‌های راست افراطی در جریان است. گروه‌های پراود بویز و همچنین اعضای گروه‌های راست افراطی و تئوریسین‌های توطئه و برتری طلبان سفید پوست همگی وعده داده اند در این تظاهرات شرکت خواهند کرد.»
چندین مطلب در رسانه‌های اجتماعی نشان می‌دهد اعضای گروه‌های راست افراطی در تلاش برای قاچاق اسلحه به دی سی هستند، جایی که در آن حمل اسلحه بدون مجوز ممنوع است و حمل اسلحه در همه اعتراضات ممنوع است. برخی دیگر هم از اعمال خشونت صحبت کرده اند. در یک رسانه اجتماعی اعلام شد رئیس جمهور از ما خواسته است در روز ششم ماه ژانویه برای برگزاری یک تظاهرات بزرگ به واشنگتن باز گردیم.
رئیس جمهور آمریکا شب گذشته شماری دیگر از هم پیمانان خود را مورد عفو قرار داد. او امشب هم ۲۶ تن دیگر را عفو کرد. او واشنگتن را ترک کرده است و کسی نمی‌داند آیا او به اینجا باز می‌گردد. رئیس جمهور آمریکا از حامیانش را می‌خواهد به خیابان‌ها بیایند، در حالی که حامیانش می‌کوشند در روند شمارش آرای الکترال کالج اخلال ایجاد کنند. او سبب به خطر افتادن روند ارائه کمک‌های مربوط به شیوع ویروس کرونا شده است و او همچنین جلوی تأمین مالی ارتش آمریکا را گرفته است. اما باید این موضوع را در نظر بگیریم که در دیگر مکان‌ها در جهان دشمنان آمریکا شاهد این روند هستند و آن‌ها در واقع در حال لذت بردن از مشاهده اتفاقات در آمریکا هستند.
دونالد ترامپ به هواداران خود گفته است برقراری حکومت نظامی ایده بسیار خوبی است و سبب بهبود اوضاع او می‌شود. او می‌گوید این اقدام می‌تواند به او کمک کند. در حالی که رئیس جمهور آمریکا همچنان به لابی با جمهوری خواهان در مجلس نمایندگان آمریکا ادامه می‌دهد تا سبب ایجاد اختلال در روند شمارش آراء الکترال کالج در ۶ ژانویه در واشنگتن شوند، رئیس جمهور آمریکا به هواداران خود می‌گوید در همان روز در واشنگتن به خیابان‌ها بیایند. او در توئیتر خود نوشت: در آنجا باشید و وحشی باشید.
انتهای پیام/

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.