×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
واحد تولیدی گاز لوله به مالک واگذار شد

رئیس کل دادگستری استان تهران گفت: در حال حاضر شرکت گاز لوله به تولید کامل رسیده و پس از هفت سال از سرپرستی اداره تصفیه ورشکستگی استان تهران به مالک منتقل می‌شود.

به گزارش کیوسک خبر به نقل از ایلنا، محمدجواد حشمتی مهذب در حاشیه بازدید از «شرکت تولیدی گاز لوله» اظهار کرد: این واحد تولیدی پس از هفت سال که تحت سرپرستی اداره تصفیه ورشکستگی استان تهران بود، امروز به مالک منتقل می‌شود که البته در این هفت سال، تولید کاملا فعال شد و کارخانه سرپا ایستاد و الان در وضعیت بسیار خوب و عالی قرار دارد. این کارخانه بخش اعظم بدهی خود را پرداخت کرده است و می‌تواند بدهی معوقه خود را تسویه کند.

وی ادامه داد: در حال حاضر این مجموعه به تولید کامل رسیده و همه موانع مرتفع شده است؛ اما باید توجه کرد اگر واحدهای تولیدی زمین می‌خورند به نظر می‌رسد به جهت‌عدم همکاری و دستگیری واحدهای ثروتمند مانند بانک‌ها است؛ بانک‌ها تا می‌توانند سرمایه‌های خوبی در اختیار واحدهای تولیدی قرار دهند، اما متاسفانه وام‌هایی که داده می‌شود بالا است و بهره ۲۸ درصد به بالا اصلا به صرفه نیست و تولید نمی‌تواند به نفع شایشته رشد کند.

حشتمی افزود: باید سود را به چهار تا پنج درصد برسانیم تا واحدهای تولیدی خدمت‌رسانی لازم را داشته باشند.

وی تاکید کرد: اگر بخواهیم اقتصاد رونق داده شود حتما باید پشت تولید را گرفت تا تولید کنندگان بتوانند به بخش اقتصاد کشور کمک کنند.

حشمتی مهذب به موضوع در اختیار دادن زمین مناسب به تولیدکنندگان اشاره کرد و گفت: زمین باید در اختیار واحدهای تولیدی قرار گیرد و این یکی از امکانات ضروری بخش تولید است.

رئیس کل دادگستری استان تهران اضافه کرد: با توجه به تحریم‌هایی که اعمال شده باید به خودمان متکی باشیم و به کارآفرینان توجه کنیم تا کشور را در جنگ اقتصادی بیمه کنیم.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.