×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۲۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
نقشه منتشر شده، خُلف وعده آمریکا به رباط را نشان می دهد

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، دولت مغرب در ازای این که آمریکا مالکیت مغرب بر صحرای باختری را به رسمیت شناخت با رژیم صهیونیستی سازش کرد، اما نقشه‌ای که در سخنان نخست وزیر رژیم صهیونیستی دیده شد نشان میدهد از نظر تل آویو صحرای باختری یک منطقه جداست.
روزنامه اینترنتی رأی الیوم که از لندن به روز می‌شود نوشت نقشه‌ای که هنگام صحبت اخیر بنیامین نتانیاهو درباره گفتگوی تلفنی اش با محمد ششم پادشاه مغرب منتشر شده است نشان می‌دهد صحرای باختری از مغرب جداست.
در پشت نتانیاهو، نقشه‌ای دیده می‌شود که صحرا را از سایر خاک مغرب جدا نشان می‌دهد. نتانیاهو فاش کرد روز جمعه گذشته با محمد ششم پادشاه مغرب تلفنی گفتگو کرده است و افزود دو طرف درباره سفر هیئت مغربی در هفته کنونی برای پیشبرد امور و گشودن دفاتر و سوق دادن روند گشایش سفارتخانه‌ها توافق کرده اند. وی گفت هیئتی از مغرب برای تقویت روابط پس از عادی سازی آن به اسرائیل سفر می‌کند.
اعضای اتحادیه ملی دانشجویان مغرب در دانشگاه‌های مختلف این کشور در رباط، فاس، وجده، دار الیضا و تطوان تجمع و با ملت فلسطین ابراز همبستگی و عادی سازی روابط مغرب را با اسرائیل محکوم کردند.
تظاهرکنندگان همبستگی مطلق شان را با آرمان عادلانه فلسطین تکرار و اقدام حکومت مغرب به آشکارسازی روابطش آن هم در برابر دیدگان جهانی را با رژیم غاصب سرزمین‌های فلسطینی محکوم کردند.
انتهای پیام/

برچسب ها : ,

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.