×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳

نشست بررسی فرایند اجرایی طرح احصای کالاها که به صورت ویدئو کنفرانس با حضور مدیران استانی برگزار شد.

به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط عمومی سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی در نشست بررسی فرایند اجرایی طرح احصای کالاها که به صورت ویدئو کنفرانس با حضور مدیران استانی برگزار شد. سعید غلامی باغی اظهار کرد: از ابتدای شروع فعالیت هیئت مدیره در دوره جدید، سازمان با موانعی در تعیین تکلیف کالاها بود که در ۱۴ مورد احصا شد و طی ماه های گذشته این موانع برطرف شد.

وی با بیان اینکه اصلی ترین طرحی که باید مورد تاکید مدیران قرار بگیرد طرح احصای کالاها است افزود: در این طرح باید تمام ورودی،خروجی و ارزش کالاها مشخص شود.

عضو هیات مدیره و معاون بهره برداری و فروش اموال منقول تاکید کرد: آمارهایی که از سال های گذشته وجود دارد دقیق نیست و خروجی آمار اشتباه قبض انبار موجب می شود آمارهای سازمان دقیق نباشد.

غلامی باغی خاطرنشان کرد: طبق دستور وزیر اموراقتصادی و دارایی این نقص باید برطرف شود و باید به صورت برخط از آمار شرح دقیق ورودی، خروجی و ارزش کالاها مطلع باشیم.

وی بیان کرد: در ۷ استان سامانه سیات راه اندازی شده و این استان ها مکلف هستند به صورت صد درصدی شناسه کالا را اخذ کنند و عدم درج شناسه قابل پذیرش نیست.

عضو هیات مدیره و معاون بهره برداری و فروش اموال منقول تصریح کرد: سایر استان ها نیز باید تا زمان راه اندازی سامانه سیات نسبت به اخذ شناسه کالا، راه اندازی دستگاه چاپ لیبل و بارکد و همچنین آموزش به متولی طرح اقدام کنند.

وی از جمله مزایای احصا کالا را، جلوگیری از فساد و کسری کالا، اصلاح نوع و میزان کالا و تحویل دقیق کالا عنوان کرد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.