×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
نبرد رئال مادرید و چلسی در شروع نیمه نهایی لیگ قهرمانان

به گزارش کیوسک خبر، دور رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا از سه شنبه شب با یک دیدار شروع می شود. رئال مادرید به عنوان تنها تیم اسپانیایی این مرحله باید در ورزشگاه آلفردو دی استفانو به مصاف چلسی برود.
رئال در دور قبل لیورپول را حذف کرد و حالا با یک تیم انگلیسی دیگر مصاف خواهد کرد.
این دو تیم تاکنون ۳ بار برابر هم به میدان رفته‌اند. اولین بار در سال ۱۹۷۱ در فینال جام برندگان اروپا دو تیم به مصاف هم رفتند که بازی یک بر یک به پایان رسید و قانون آن زمان این بود که باید یک بازی تکراری برای تیم قهرمان برگزار شود که چلسی بازی تکراری را ۲ بر یک برد.
سومین مصاف دو تیم، فینال سوپرکاپ یوفا در سال ۱۹۹۸ بود که چلسی توانست یک بر صفر برنده شود تا ۲ برد برای چلسی و یک تساوی حاصل ۳ مصاف این دو تیم با هم باشد.
این هشتمین حضور چلسی در نیمه نهایی لیگ قهرمانان است که در بین تیم های انگلیسی رکورد است و رئال مادرید چهاردهمین حضور خود در نیمه نهایی لیگ قهرمانان را تجربه می کند که بیش از هر تیم دیگری است.
چلسی توانست این هفته با تک گل تیمو ورنر وستهام را ببرد و روند خوبی با حضور توماس توخل داشته است ولی در طرف دیگر رئال مادرید در خانه برابر رئال بتیس به تساوی بدون گل رسید تا نتواند به صدر جدول لالیگا برسد و در رده دوم باقی ماند.
در دیگر دیدار این مرحله از رقابت ها پاری سن ژرمن و منچسترسیتی چهارشنبه شب به مصاف هم خواهند رفت.
انتهای پیام

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.