×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : یکشنبه, ۲۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳

به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط عمومی شرکت پاکسان، پس از حضور شهریار محمدی راد به عنوان مدیرعامل این مجموعه اولین نشست هم اندیشی معاونین و مدیران پاکسان برگزار شد.

این جلسه روز شنبه ۲۶ آذرماه سال جاری در محل سالن کنفرانس شرکت پاکسان با حضور تمامی معاونین و مدیران مجموعه برگزار شد.

در ابتدای این جلسه هریک از معاونین و مدیران، ضمن تبریک به مدیرعامل جدید شرکت پاکسان، به معرفی خود و واحدهای تحت مدیریت پرداخته و پیشنهادها و مسائلی را مطرح نمودند.

در ادامه محمدی راد مدیرعامل پاکسان نیز با تاکید بر هم‌افزایی بیشتر واحدها در مجموعه گفت: مدیریت مشارکتی کلید رفع موانع است و مزیت این نشست ها، هماهنگی و هم سویی بیشتر در سازمان خواهد بود.

وی از ادامه‌دار بودن این نشست‌ها و همچنین تشکیل کمیته‌های درون واحدی خبر داد و افزود؛ باتوجه به مسائلی که در صنعت شوینده وجود دارد، امروز بیش از هر زمان دیگر به هم اندیشی و بررسی مسائل از جوانب مختلف نیازمند هستیم و این موضوع می‌تواند به جاری سازی تفکر مدیریت مشارکتی و در نتیجه پیشبرد امور شرکت کمک شایانی نماید.

در حاشیه این جلسه، مدیرعامل شرکت پاکسان ضمن بازدید از بخش های ستادی و تولیدی مجموعه، بر حل مسائل مربوط به معیشت پرسنل و بالابردن روحیه کارکنان تاکید نمود و از اتفاقات خوش در روزهای آتی خبر داد.

شایان ذکر است شهریار محمدی راد هفته گذشته طی حکمی از سوی مدیرعامل توسعه صنایع بهشهر به عنوان مدیرعامل شرکت پاکسان منصوب شد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.