×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳

مجمع عمومی عادی سالیانه منتهی به ۳۰ آذر ۱۴۰۲ شرکت پاکسان برگزار شد.

به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط عمومی شرکت پاکسان، مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت پاکسان منتهی به ۳۰ آذر ۱۴۰۲ با حضور حداکثری سهامداران ساعت ۹ مورخ ۱۵ بهمن ماه سال جاری در محل همایش های بین المللی هتل المپیک برگزار شد.

مجمع عمومی عادی سالیانه پاکسان  که با نماد « شپاکسا» در بازار سرمایه شناخته می شود با حضور بیش از ۷۱.۷۵ درصد سهامداران به ریاست حمیدرضا مظفری، معاون امور شرکت ها و مجامع شرکت توسعه صنایع بهشهر آغاز شد و پس از استماع گزارش عملکرد شرکت طی سال مالی منتهی به ۳۰ آذر۱۴۰۲ که توسط شهریار محمدی راد مدیرعامل شرکت پاکسان ارائه شد؛ ریاست مجمع با اخذ موافقت اکثریت سهامداران حاضر، گزارش مورد ارائه را به تصویب رساند.

مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت پاکسان برگزار شد

شهریار محمدی راد مدیرعامل شرکت پاکسان در گزارش عملکرد سال مالی منتهی به ۳۰/۰۹/۱۴۰۲، جزئیاتی از تولید، فروش، اقدامات مالی و دستاوردهای شرکت را برای حاضرین و سهامداران تشریح نمود.

وی در ابتدا به مسائل و مواردی که طی سال مالی گذشته در مسیر تولید و بویژه صنعت شوینده بود پرداخت و افزود : با وجود تحریم‌ها و افزایش بی‌رویه قیمت مواد اولیه و بسیاری موانع دیگر با تلاش تمامی کارکنان شرکت پاکسان، توانستیم فعل خواستن را صرف نماییم و بتوانیم این مجموعه خوشنام و باسابقه صنعت کشور را به مدار سوددهی بازگردانیم.

محمدی راد همچنین با اشاره به خرید بهینه مواد اولیه، کاهش ضایعات، اصلاح فرمولاسیون و مدیریت هزینه‌ها اداری افزود: با توجه به کاهش میزان فروش شرکت نسبت به سال گذشته، شاهد افزایش نرخ فروش مجموعه در مدت مشابه سال گذشته هستیم که  این امر نشان از آن دارد که استراتژی شرکت در افزایش فروش صادراتی حاشیه سود بالاتری برای مجموعه به ارمغان آورده است.

مدیرعامل پاکسان در تشریح برنامه‌های سال مالی آتی نیز به افزایش سرمایه ۳۳ درصدی از محل سود انباشته، نصب و راه‌اندازی پلنت سولفوناسیون جدید، تأمین نقدینگی، کاهش دوره وصول مطالبات، توسعه خرید مواد اولیه، بهره‌گیری از امکانات بازار سرمایه، افزایش حد ریالی تسهیلات بانکی، و توسعه تامین‌کنندگان جدید اشاره کرد.

مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت پاکسان برگزار شد

مجموعه پاکسان به عنوان یکی از بزرگترین شرکت‌های تولید کننده انواع مواد شوینده، پاک کننده و بهداشتی صنعتی و خانگی پس از ثبت موفقیت‌های متعدد در تولید محصولات جدید و باکیفیت و حضور موفق در بازارهای صادراتی، رویکرد خود برای سال ۱۴۰۳ را بر تامین نقدینگی مورد نیاز به منظور راه اندازی جدیدترین خط تولید و همچنین فروش حداکثری محصولات صنعتی قرار داده است که تحقق این اهداف در آینده ای نزدیک پاکسان را به قطب تولیدکننده محصولات صنعتی پایه مواد شوینده و بهداشتی تبدیل خواهد کرد.

این شرکت در نظر دارد تا بازسازی و ایمنی بناها و ساختمان‌ها و همچنین اجرای مدیریت دانش و جانشین‌پروری را در سال آینده به صورت ویژه ای به اجرا بگذارد.

انتخاب روزنامه‌های « اطلاعات» برای انتشار آگهی‌های شرکت پاکسان به عنوان روزنامه کثیرالانتشار از مصوبات مجمع عمومی عادی سالانه این شرکت بود. همچنین در پایان به پیشنهاد هیات مدیره مقرر گردید تقسیم سود نقدی ۳۰ ریالی به ازای هر سهم میان سهامداران این شرکت صورت پذیرد.

مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت پاکسان برگزار شد
مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت پاکسان برگزار شد
مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت پاکسان برگزار شد

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.