×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
قراردادها و اطلاعات پروژه های جزیره کیش به روز رسانی می شود

به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، حسین همتی سرپرست معاونت اقتصادی و سرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد کیش در خصوص انجام بررسی ها و برنامه ریزی های لازم در یک زمان بندی مشخص، گفت: بازدید از کلیه پروژه های سرمایه گذاری جزیره کیش در راستای انجام یکی از مسئولیت های محوری مدیریت سرمایه گذاری مبنی بر نظارت بر ایفای تعهدات قراردادی بین سازمان و سرمایه گذاران در دستور کار است.

همتی افزود: در این طرح با انجام بازدیدها، ضمن بررسی مسائل و مشکلات سرمایه گذاران و شناسایی راه حل های لازم منطبق با مقررات قانونی و قراردادی در جهت تسریع و یا فعال نمودن پروژه ها و یا استفاده از ضمانت های اجرای قرارداد اقدام می شود.

وی در ادامه سخنان خود تصریح کرد: در گام نخست این طرح، با حضور معاونت های گردشگری، اقتصادی و سرمایه گذاری و سرمایه گذاران مرتبط، پروژه هایی با کاربری هتل مورد بازدید قرار می گیرد.

لازم به ذکر است در این بازدیدها سرمایه گذاران پروژه ها گزارشی در خصوص وضعیت پروژه و مسائل و مشکلات خود ارائه می کنند که تمام موارد مطرح شده توسط مدیریت سرمایه گذاری معاونت اقتصادی بررسی و سپس از سوی مراجع ذیربط پیگیری خواهد شد.