×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۲۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳
قدردانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از «ایران خودرو»

وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی از اقدامات مدیرعامل ایران خودرو در اجرای مقررات ایمنی و دستورالعمل‌های بهداشتی قدردانی کرد.

به گزارش کیوسک خبر به نقل از ایلنا به نقل از مرکز روابط عمومی وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی، معاون روابط کار، در نشستی با قدردانی از اقدامات «فرشاد مقیمی» مدیرعامل ایران خودرو در اجرای مقررات ایمنی و دستورالعمل‌های بهداشتی، لوح سپاس وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی را به وی تقدیم کرد. 

حاتم شاکرمی، با اشاره به اولویت وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در توجه به سلامت و صیانت نیروی کار در واحدهای تولیدی و صنعتی گفت: بر اساس گزارش‌های اداره کل بازرسی این وزارتخانه از زمان شیوع ویروس کرونا، مدیریت گروه صنعتی ایران خودرو در صیانت، سلامت نیروی کار و کاهش آسیب‌های شغلی، کارنامه قابل قبولی داشته است. 

وی اظهار داشت: برخی از واحدهای صنعتی و تولیدی در زمان شیوع ویروس کرونا، به سلامت و صیانت نیروی کار توجه جدی کرده و در زمینه‌های آموزش، فاصله‌گذاری اجتماعی، تامین تجهیزات حفاظت فردی و اجرای مطلوب شیوه نامه‌ها اقدامات موثری داشته و موجب کاهش آسیب‌ها در این مجموعه شده‌اند. 

معاون روابط کار وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی خاطر نشان کرد: تمام مدیران واحدهای تولیدی کشور در سال گذشته با توجه به وجود تحریم‌ها، شیوع ویروس کرونا و شرایط سخت اقتصادی، اقدامات بزرگ و قابل تقدیری در زمینه ارتقای تولیدات خود داشتند. 

وی یادآور شد: این اقدامات در اجرای شعار جهش تولید در سال ۹۹، گامی اساسی و عملی بوده و مدیریت ایران خودرو نیز با افزایش ۳۵ درصدی و ارتقا تولید این مجموعه بزرگ صنعتی توانست از شرایط سخت حاکم بر تولید به خوبی عبور کند. 

شاکرمی تصریح کرد: وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی با به کارگیری تمام ظرفیت‌های خود سعی دارد برای تحقق شعار سال از واحدهای تولیدی و صنعتی کشور به ویژه در زمینه پشتیبانی و مانع‌زدایی حمایت کند. 

در این نشست همچنین مشکلات ناشی ازعدم اجرای مصوبات کمیته‌های کارهای سخت و زیان‌آور با حضور مدیران سازمان تامین اجتماعی بررسی شد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.