×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳

معاون بهره‌برداری و فروش اموال منقول سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی بیان داشت: در مزایده الکترونیک و فوق العاده اداره کل جمع آوری و فروش اموال تملیکی استان تهران ۶۲ دسته کالا به ارزش بالغ بر ۲۳۰ میلیارد ریال عرضه شده است.

به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط عمومی سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی، سعید غلامی باغی با بیان اینکه مزایده ۵۶۸ فوق العاده استان تهران به عنوان چهارمین مزایده فوق العاده این سازمان برای فروش اموال منقول درسال۱۴۰۱ است، خاطر نشان کرد: در این مزایده اقلامی چون لوازم یدکی خودرو، لوازم و قطعات موتورسیکلت، پوشاک، لوازم الکترونیکی، قطعات مختلف خودرو و خطوط تولید و سایر اقلام در معرض بازدید مزایده گذاران قرار گرفته است.

وی افزود: افراد می توانند تا پایان روز دهم بهمن ماه با مراجعه به اداره کل استان تهران از این کالاها دیدن کرده و قیمت‌های پیشنهادی خود را ارائه کنند.

غلامی در ادامه بیان داشت: مزایده فوق‌العاده ۵۶۸ همچون دیگر مزایده های الکترونیک سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی در بستر سامانه www.setad.ir برگزار می شود.

عضو هیئت مدیره سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی در پایان تصریح کرد: رمزگشایی این مزایده در تاریخ ۱۶ بهمن ماه با حضور اعضای شورای فروش سازمان در محل ساختمان مرکزی انجام و برندگان از طریق تارنمای رسمی سازمان به نشانی www.tamliki.ir به اطلاع مردم خواهد رسید.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.