×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
صیانت از کالاهای موجود در انبارهای اموال تملیکی یکی از وظایف مهم حراست است

سید عباس مصطفوی مدیر کل دفتر مرکزی حراست اموال تملیکی روز چهارشنبه در سفری به خوزستان ضمن دیدار با “امید احمدی” مدیرکل امور اقتصادی و دارایی خوزستان، از انبارهای جدید اموال تملیکی این استان بازدید کرد.

به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط عمومی سازمان اموال تملیکی، سید عباس مصطفوی مدیر کل دفتر مرکزی حراست اموال تملیکی روز چهارشنبه در سفری به خوزستان ضمن دیدار با مدیر کل اقتصادی این استان، از انبارهای جدید اموال تملیکی بازدید کرد.
مصطفوی در این دیدار گفت: در حال حاضر با توجه به ورود سران قوا جهت تعیین تکلیف سریع کالاهای رسوبی و متروکه موجود در کشور، و با بررسی‌های به عمل آمده و ارائه شده شاهد به روز شدن کالاهای متروکه و رسوبی هستیم که با پیگیری و رفع موانع، بزودی میتوان شاهد تسریع در تعیین تکلیف کالاهای موجود در انبارها بود.
وی در دیدار با مدیر کل امور اقتصادی خوزستان ضمن بررسی وضعیت عملکردی مدیر استانی، وضعیت انبارها و وضعیت ساختمان جدید سازمان در خوزستان، به اهمیت حراست و نگهداری از اموال بیت المال پرداخت و عنوان کرد: از سال گذشته تا به امروز فعالیت‌ها و اقدامات شایسته‌ای در استان خوزستان در خصوص خرید و تجهیز انبار صورت گرفته که این کار یک اقدام جهادی و انقلابی است به طوری که پس از ورود رئیس محترم قوه قضاییه، به موضوع تجهیز و تعیین تکلیف سریع کالاهای موجود در انبارها، بسیاری از کالاهای رسوبی به سرعت تعیین تکلیف شده است و این اقدامات به خوبی نشان از همکاری و هماهنگی سازمان‌های مربوطه دارد.
مدیر کل دفتر مرکزی حراست سازمان ادامه داد: امروزه حراست باید بیشترین عامل و سرآمد در امانت داری، پاک‌دستی، صداقت و سلامت کاری شناخته شود و به عنوان الگویی برای سایر کارکنان در مجموعه باشد.
سید عباس مصطفوی، با تاکید بر مقام و منزلت حضرت اباعبدا..الحسین(ع) در اخلاص و نگاه به خدا و همچنین خصلت مومنان در مدارا کردن با مردم، گفت: از اهم وظایف واحدهای حراست، رازدار بودن و حفظ آبروی افراد است.
وی اضافه کرد: حراست همواره مشاور امین و صادق برای مدیریت عامل بوده و این مبحث مبنای کاری ما است.
مصطفوی گفت: توصیه ما همواره بر پیشگیری است و باید دقت کنیم تا خطا و تخلفی صورت نپذیرد. این امر باعث صیانت از داشتن محیط سالم در مجموعه های سازمان است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.