×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳

رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی گفت: در دوره جدید هیات عالی نظارت شاهد تفاهم و تعامل بسیار خوبی هستیم که بیانگر رشد و تعالی سازمان است.

به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط عمومی سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی، جلسه مشترک هیات مدیره و هیات عالی نظارت با حضور مدیرعامل و رئیس هیات مدیره سازمان،معاونین و رئیس و اعضای هیات عالی نظارت برگزار شد.

در این جلسه که مدیران کل استانی به صورت ویدئوکنفرانس حضور داشتند، سید عبدالمجید اجتهادی با گرامیداشت ایام فاطمیه و هفته بسیج اظهار کرد: در دوره جدید هیات عالی نظارت شاهد تفاهم و تعامل بسیار خوبی هستیم که بیانگر رشد و تعالی سازمان است.

رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی با بیان اینکه کارهای بسایر خوبی صورت گرفته است اما به این قانع نیستم، افزود: سازمان با مشکلات زیادی روبه رو است و در این بین اعضای هیات عالی نظارت می توانند برای رفع آنها با ارائه پیشنهادات یاری گر سازمان باشند و قطعا این پیشنهادات در هیات مدیره پیگیری می شود.

رفع مشکلات با تعامل هیات نظارت و هیات مدیره سازمان

عباس پوریانی نماینده قوه قضائیه و عضو هیات عالی نظارت بر سازمان نیز در این جلسه با گرامیداشت ایام فاطمیه و هفته بسیج گفت: امیدواریم در مسیر اهداف بسیج گام های بلندی برداریم.

وی با اشاره به بازدید اعضای هیات عالی نظارت بر سازمان از برخی از استان ها گفت: هدف و نیت ما برطرف شدن مشکلات است و در این باید از ظرفیت های استان ها استفاده کنیم.

پوریانی تاکید کرد: اگر اعضای هیات عالی نظارت و هیات مدیره کنار هم باشند با تعامل می توان مشکلات را برطرف کرد.

نماینده قوه قضائیه و عضو هیات عالی نظارت سازمان، افزود: سازمان معذوریت هایی در جذب نیرو و تامین منابع دارد که مستلزم پیگیری است.

گذر از نظارت سنتی به سمت نظارت الکترونیکی

همچنین حجت قاسمی نماینده دیوان محاسبات و عضو هیات عالی نظارت بر سازمان نیز طی سخنانی با بیان اینکه مشکلات سازمان آسیب شناسی شده است افزود: در حال گذر از نظارت سنتی به سمت نظارت الکترونیکی هستیم و در این مسیر باید اولویت ها مشخص شود و گام به گام حرکت کنیم.

۱۴۰ هزار مترمربع به مساحت انبارها افزوده شده است

در ادامه این جلسه علی جمشیدی عضو هیات مدیره و معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان نیز با ارائه گزارشی افزود: طی دو سال اخیر ۱۴۰ هزار مترمربع به مساحت انبارها افزوده شده که سه برابر عمر سازمان بوده است.

وی گفت: کمیته منابع انسانی در سازمان فعال شده، همچنین برای تمام رده ها دوره های آموزشی برگزار شده و سامانه سیات در حال تکمیل است.

طرح عملیاتی احصا کالا آغاز شده است

سعید غلامی باغی عضو هیات مدیره و معاون بهره برداری و فروش اموال منقول نیز بیان کرد: طبق بررسی هایی که انجام شد، سازمان با ۱۴ مانع برای تعیین تکلیف مواجه بود که تا ماه گذشته ۱۲ مانع برطرف شده بود و در جدیدترین اقدام انجام شده مشکلاتی که در تعیین تکلیف ماینرها و موتورسیکلت ها وجود داشت با مصوبه ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز برطرف شده است.

وی اظهار کرد: همچنین طرح عملیاتی احصا کالا آغاز شده و تجهیزات آن نیز تحویل استانها شده است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.