×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳

به گزارش کیوسک خبر به نقل از رسانه مالیاتی ایران، حیدری، مدیر کل امور مالیاتی سیستان و بلوچستان اظهار داشت : همکاری و همراهی خیلی خوبی در استان بین اداره کل و مودیان برقرار است که انتظار می رود این روند تعامل ، همکاری و مودی مداری در اولویت کاری تمام کارکنان قرار گیرد.
وی افزود: هدف از طرح مالیات های جدیدی همچون مالیات بر عایدی سرمایه، مالیات بر خانه های خالی و مالیات بر املاک و خودروهای لوکس، برقراری عدالت اجتماعی و کاهش زمینه های تبعیض است.
حیدری با بیان اینکه با اجرای ماده ۹۷ قانون مالیات های مستقیم، وقت و انرژی کافی برای رسیدگی به ۲۰درصد مودیان با ریسک متوسط و پر ریسک آزاد خواهد شد، افزود: این امر علاوه بر افزایش کیفیت رسیدگی ها، زمان و نیروی کافی برای سازمان ایجاد می کند تا سراغ فراریان مالیاتی و کسانی برود که به نحوی سیستم مالیاتی را دور می زنند.
مدیر کل امور مالیاتی سیستان و بلوچستان در ادامه یادآور شد: مبنای تعیین درآمد مشمول مالیات صاحبان مشاغل و اشخاص حقوقی، اظهارنامه مالیاتی است که مودیان با رعایت مقررات مربوط تنظیم و در موعد مقرر ارائه می کنند و بر اساس معیارهای موتور ریسک سامانه سنیم موردبررسی قرارخواهد گرفت.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.