×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
رکوردشکنی تردد در بنادر مسافری کیش

رئیس کمیته حمل و نقل هوایی و دریایی از فعالیت ٢۴ ساعته بنادر کیش، چارک و آفتاب و رکورد شکنی تردد در روز ۵ فروردین ۱۴۰۱ خبر داد.
به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش عزت اله محمدی رئیس کمیته حمل و نقل هوایی و دریایی ستاد تسهیلات نوروزی جزیره با بیان اینکه پنجم فروردین ۱۴۰۱ ، تردد ۱۹۰ فروند شناور در بنادر مسافری کیش ثبت شده است گفت: از آغاز سفر‌های دریایی نوروز، تاکنون ٩۴ هزار و ۵٧٠ نفر مسافر و گردشگر از مسیر دریایی به جزیره کیش سفر کرده اند.

وی با اشاره به رکورد شکنی سفرهای دریایی و ارائه خدمات در بنادر کیش افزود: پنجم فروردین ١۴٠١در دو مسیر بندر آفتاب و چارک به جزیره کیش و بالعکس آمار تردد شناورها رقمی بالغ بر هزار و ٧٩۴ خودرو ورودی به جزیره کیش و ٢هزار و ٧٣۶ خودروی خروجی به سمت بنادر چارک و آفتاب به ثبت رسیده که این تعداد نسبت به مدت مشابه سال های قبل از کرونا ۶٠ درصد افزایش داشته است.

محمدی رئیس کمیته حمل و نقل هوایی و دریایی ستاد تسهیلات نوروزی کیش تصریح کرد: در بخش مسافری نیز تعداد ٨ هزار و ٧١ مسافر ورودی و ١٢هزار و ٣۶۶ مسافر خروجی تردد کرده اند.

بنادر جزیره کیش از ٢۵ اسفند ١۴٠٠ تا ۵ فروردین ١۴٠١؛ پذیرای ۶١ هزار و ۵١۶نفر مسافر ورودی و ٣٣هزار و ۵۴ نفر مسافر خروجی ؛ ١٣هزار و ٣۴٣ خودروی ورودی و ۶هزار و ۵٧٢ خودروی خروجی بوده است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.