×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
رویداد «رایانش ابری، دولت الکترونیک و هوشمندسازی کسب و کارها» برگزار می‌شود

صبح فردا، سه‌شنبه، ۱۰ خرداد ماه رویداد «رایانش ابری، دولت الکترونیک و هوشمندسازی کسب و کارها» به همت کمیسیون خدمات مراکز داده و ابری سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان تهران و به میزبانی وزارت صنعت و معدن و تجارت برگزار می‌شود.
به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط عمومی سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان تهران، این رویداد با هدف آشنایی با مفاهیم رایانش ابری و ویژگی‌های آن، مدل‌های پیاده سازی و خدمت و مزایای به‌کارگیری خدمات ابری و موانع استفاده از آن برگزار خواهد شد.

در این برنامه امیرحسین اسدی، سرپرست دفتر کسب و کار وزارت صمت و محمدرضا قلعه نوی، عضو هیات مدیره، رئیس رسته‌ی خدمات فناوری اطلاعات و رئیس کمیسیون خدمات مراکز داده و ابری سخن خواهند گفت.

همچنین در این نشست، پنلی با عنوان «مفاهیم رایانش ابری، ویژگی‌ها، مدل‌های خدمات و..» توسط رضا حیدری، مدیر حساب مشتریان ابر زس و پنلی با عنوان «مزایا و موانع استفاده از رایانش ابری» توسط پیمان ایزدپناه، عضو هیات مدیره‌ی پیوند آزاد شبکه و ناظر پروژه نگهداری مراکز داده سازمان فناوری اطلاعات و مسعود شیری، مدیر نگهداری و توسعه‌ی مرکز داده‌ی شرکت ملی پست ایران- پیوند آزاد شبکه ارائه خواهد شد.

این رویداد ویژه‌ی معاونین وزیر، مدیران کل و معاونین مدیر کل حوزه ستادی وزارت صمت است که از ساعت ۹ تا ۱۲ در سالن همتِ وزارت صنعت و معدن و تجارت به آدرس بلوار کشاورز، خیابان شهید نادری، نبش خیابان شهید حجت دوست برگزار خواهد شد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.