×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳

شرکت پاکسان به عنوان یکی از باسابقه ترین و بزرگترین شرکت تولیدکننده محصولات بهداشتی امروز ۲۱ آبان ماه از محصول جدید خود رونمایی کرد .

کیوسک خبر ـ در این مراسم که با حضور دکتر مرادی (( مدیرعامل گروه صنایع بهشهر )) , دکتر حقی ((مدیرعامل هلدینگ شوینده )) و مدیران ارشد شرکتهای گلتاش و ساینا برگزار گردید از پودر سپید پرایم واش که در بسته بندی های ۶۰۰ گرمی به بازار عرضه خواهد شد بصورت رسمی رونمایی نمود .

پودر سپید پرایم واش که با فرمولاسیون جدید و اختصاصی در شرکت پاکسان تولید می گردد علاوه بر قابلیت بیشتر در امر پاک‌کنندگی و لکه بری دارای آخرین استانداردهای کیفیت و سازگار با محیط زیست می‌باشد که در راستای نیاز سنجی مشتریان و با هدف کسب سهم بیشتر از بازار پودر شستشو در کشور برای شرکت پاکسان تولید می گردد .

به گفته شهریارمحمدی راد مدیرعامل شرکت پاکسان، با درک صحیح از نیازهای مصرف کنندگان و با حمایتی که از واحد های بازاریابی، تحقیق و توسعه ، کنترل کیفیت و نوآوری صورت پذیرفت ، متخصصان پاکسان توانستند به تولید محصول پودر سپید پرایم واش اهتمام بورزند .مدیرعامل پاکسان تاکید کرد که باتوجه به بازار سنجی ، بازار داری و بازار یابی های صورت پذیرفته مطمئن هستیم که این محصول مورد اقبال بسیار خوبی از سمت مشتریان قرار خواهد گرفت .

محمدی راد همچنین تصریح کرد که پاکسان با بیش از شش دهه سابقه حضور درخشان در صنعت شوینده کشور با ۷۰ محصول مختلف در ۱۵ برند گوناگون و با ۲۵ مقصد صادراتی در تامین بخش مهمی از نیاز مصرف کنندگان و مشتریان وفادار خود ، پرچمدار این صنعت در منطقه می‌باشد .

دکتر بهروز مرادی نیز در این مراسم رونمایی با اعلام اینکه مواد شوینده یکی از پر مخاطب ترین محصولات مصرفی به شمار می روند و چون با سلامت جامعه در ارتباط هستند بی شک در تولید و عرضه آن نیز دقت بسیاری وجود دارد افزود : پاکسان با پشتوانه بیش از شش دهه تجربه و تخصص به عنوان اولین تولید کنندگان موادشوینده، بهداشتی و صنعتی در ایران است که سال ها و نسل های متمادیست با عرضه محصولات مرغوب در ایران و سایر کشورها در خدمت سلامتی خانواده ها بوده و هست و،طی سال جاری و حضور مهندس محمدی راد همواره تلاش نموده به عنوان یک شرکت بزرگ و نام آور از پیشینه، ‌قدمت و نام و نشان خود صیانت نماید.

به گفته وی شناخت بسیار خوب مهندس محمدی راد از ظرفیت ها و پتانسیل مجموعه باعث شده است که پاکسان با بهبود کیفیت و ارایه محصولات جدید ، نقش پررنگ تری برای پاکسان در سبد خانوار تعریف کند .

مدیرعامل توسعه صنایع بهشهر همچنین اضافه کرد : پاکسان علاوه بر دارا بودن سهم عمده ای از بازار داخلی، توانسته است در زمینه صادرات در بازارهای خارجی آنگونه که شایسته نامش هست بدرخشد و مطمئن هستیم با حضور تیم متخصص و متعهد پاکسان ، میزان صادرات فعلی علیرغم تمام دشواری های حاکم بر تولید و صنعت افزایش یابد .

شایان ذکر است شرکت پاکسان با بهره گیری از فناوری روز دنیا و با بکارگیری متخصصین و مهندسین مجرب، هم اکنون به عنوان یکی از موفق ترین شرکت های پیشتاز در صنعت مواد شوینده و بهداشتی، کاملترین سبد کالایی را داراست و و از دیرباز در این زمینه فعالیت می‌کند.

مخاطبین محصولات پاکسان درکشورهای منطقه نیز برندهای سپید، رخشا، گلی، پوش، ارکید، برف، کیمیا، سیو، شبنم، گلنار و عروس و… را می شناسند و به آن اعتماد دارند.

پاکسان همواره تلاش کرده با استفاده از نیروهای مجرب، دستگاه های به روز و کنترل کیفیت در بالاترین سطح بهترین و مرغوبترین محصول را به بازار عرضه کند. محصولی که شایسته نام پر آوازه پاکسان و مردم شریف باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.