×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
رونالدو می‌خواهد به رئال مادرید برگردد

به گزارش کیوسک خبر به نقل از آس، تماشای دوباره کریستیانو رونالدو با پیراهن رئال مادرید بعید نیست به واقعیت تبدیل شود. از ماه‌ها پیش میان ستاره پرتغالی و باشگاه تماس‌هایی وجود داشته است تا بازگشت این بازیکن ارزیابی شود. در حال حاضر CR7 تمایل زیادی دارد تا دوباره برای سفیدپوشان بازی کند. 
رونالدو در سانتیاگو برنابئو روزهای شاد دوران ورزشی‌اش را سپری کرد و توانست چهار بار فاتح لیگ قهرمانان شود و چهار توپ طلا به دست آورد. همچنین برترین گلزن تاریخ باشگاه شد. او در ۴۳۹ بازی ۴۵۰ گل به ثمر رساند. 
ستاره پرتغالی در سال ۲۰۱۸ مادرید را ترک کرد تا با یوونتوس قرارداد امضا کند. این انتقال ۱۰۰ میلیون یورو برای بانوی پیر هزینه برداشت. با وجود حضور رونالدو باشگاه ایتالیایی در رقابت های اروپایی شکست خورد. آخرین آن به سه شنبه ای که گذشت برمی گردد و تیم تورینی در یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا مغلوب پورتو شد. این اتفاق ضربه سختی برای پروژ یووه و رونالدو بود چون نخستین هدف این تیم برای امضای قرارداد با مهاجم پرتغالی فتح این رقابت ها بود. اکنون کریستیانو می داند بهترین باشگاه برای قهرمانی در این بازی‌ها رئال مادرید است. 
رونالدو همچنان وضعیت سفیدپوشان را دنبال می‌کند و می‌خواهد به طور کامل از شرایط تیم آگاه باشد. او می‌داند که تیم جوان است اما قدرت زیادی دارد. حضور ستاره پرتغالی مشکل گلزنی تیم مادریدی را حل خواهد کرد. بازیکن ۳۶ ساله در این فصل برای یوونتوس در ۳۲ بازی ۲۷ گل به ثمر رسانده است. 
یک سال از قرارداد رونالدو باقی مانده است و این شرایط برای بازگشتش به مادرید تعیین کننده است که از لحاظ اقتصادی هم به نفع سفیدپوشان باشد و هم یوونتوس. اگر باشگاه اسپانیایی خواهان بازگشت ستاره سابقش باشد هیچ مشکلی برای خروج این بازیکن از ایتالیا وجود نخواهد داشت. 
انتهای پیام  

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.