×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۲۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
رئیس جمهور از زمان شکست در انتخابات همانند یک نوجوان احمق رفتار می‌کند

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان  به نقل از شبکه فاکس نیوز، مجری کهنه کار آمریکایی و حامی رئیس جمهور فعلی این کشور رفتار‌های پسا انتخاباتی ترامپ را به باد انتقاد گرفت و گفت او همانند یک جوان خام و احمق رفتار می‌کند.
جرالدو ریورا که از طرفداران دونالد ترامپ است می‌گوید او از زمان شکست در انتخابات ریاست جمهوری همانند نوجوان‌های خشمگین رفتار‌های احمقانه می‌کند و جارو جنجال به پا می‌کند. مجری فاکس نیوز با یادآوری حمایت ۴ ساله خود از ترامپ گفت متاسفانه او در رقابتی سخت شکست خورد.
روزنامه نگار کهنه کار آمریکایی پیشتر نیز با تصدیق اینکه دیگر راه قانونی برای تغییر نتیجه انتخابات باقی نمانده، او را ترغیب به پذیرش شکست خود و پیروزی جو بایدن کرد. وی در این باره گفت رئیس جمهور مرتکب اشتباه شده راهی باقی نمانده است. هیچ راه قانونی برای تغییر نتیجه وجود ندارد.
از زمان برگزاری انتخابات ریاست جمهوری آمریکا بیش از یک ماه می‌گذرد، اما چیزی که تغییر نکرده ترامپ و ادعاهایش در خصوص تقلب و دستکاری نتیجه انتخابات سوم نوامبر است. در حالیکه روز شمار حضور ترامپ در کاخ سفید به شماره افتاده، او کماکان معتقد است تقلب او را از دور دوم ریاست جمهوری محروم کرده است.
برغم تائید رسمی پیروزی جو بایدن در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، ترامپ کماکان بر طبل تقلب انتخاباتی می‌کوبد و به هواداران خود وعده پیروزی در انتخابات را می‌دهد. وعده‌ای که با نزدیک شدن به پایان مهلت قانونی حضور او در کاخ سفید بیشتر به سرابی می‌نماید.
انتهای پیام/

برچسب ها :

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.