×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳

دومین جلسه کمیته راهبری مدیران عامل هلدینگ مدیریت صنعت شوینده با حضور حمیدرضا حقی سرپرست این شرکت و مدیران عامل شرکت های گروه در مجموعه پاکسان برگزار شد.

به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط عمومی شرکت پاکسان، دومین جلسه کمیته راهبری مدیران عامل شرکت های زیرمجموعه شرکت مدیریت صنعت شوینده با حضور حمیدرضا حقی سرپرست این هلدینگ و مدیران عامل شرکت های پاکسان، گلتاش، ساینا، مروارید هامون، آلی شیمی و یاران توسعه بهشهر عصر روز یکشنبه ۱۵ مرداد ماه در مجموعه پاکسان برگزار شد.

در این نشست مدیران عامل شرکت ها ضمن ارائه گزارشی از آخرین وضعیت مجموعه های تحت مدیریت، درخصوص مسائل مختلف و لزوم هم‌افزایی بیشتر در گروه شوینده با سرپرست هلدینگ شوینده به گفتگو پرداختند.

شهریار محمدی‌راد مدیرعامل شرکت پاکسان ضمن خیر مقدم به حاضرین با اشاره به اهمیت یکپارچگی در نیل به تعالی در شرکت های گروه شوینده بهشهر گفت: برگزاری این جلسات ، زمینه ساز ایجاد سازمانی منسجم‌تر خواهد بود.

سرپرست شرکت مدیریت صنعت شوینده نیز، با ابراز امیدواری از روند رو به رشد شرکت‌ها در حوزه تولید، فروش و سودآوری، به نقاط قوت مجموعه‌ها و استفاده از ظرفیت‌های مشترک شرکت‌های گروه اشاره کرد. وی با بیان عملکرد مثبت و رو به رشد قابل توجه شرکت‌ها، تحقق این مهم را ناشی از همت تک تک مدیران و کارگران زحمتکش مجموعه شرکت‌های شوینده دانست.

حقی، با اشاره به اهمیت رونق و تداوم تولید در شرکت‌ها، بر اساس راهبردهای ابلاغی، تأمین مواد اولیه مورد نیاز پیش رو مبتنی بر بودجه تعیین شده را به عنوان یکی از عوامل اصلی برای استمرار پایدار تولید شرکت‌ها برشمرد. در این راستا، بازپرداخت به موقع تسهیلات، انضباط مالی و هدف‌گذاری به سمت صادرات، می‌تواند به رشد و توسعه شرکت‌ها کمک و از افزایش هزینه‌های مالی جلوگیری کند.

در انتهای جلسه هدف گذاری صادرات مبتنی بر جهش صددرصدی مورد تاکید قرار گرفت و مقرر گردید این جلسات بصورت منظم و هر بار به میزبانی یکی از شرکت های گروه در فواصل زمانی معین برگزار گردد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.