×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۲۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
دولت عراق و آمریکا درباره جدول زمانی عقب‌نشینی نظامی به توافق رسیده‌اند

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، یک تحلیلگر سیاسی و امنیتی عراقی گفت اطلاعات تأیید شده نشان می‌دهد که دولت عراق و آمریکا درباره جدول زمانی عقب نشینی نظامیان آمریکایی از عراق به توافق رسیده‌اند و هیئت عراقی در سفر به ایران این خبر را به اطلاع مقامات ایرانی خواهد رساند.
به گزارش پایگاه اینترنتی خبری عراقی المعلومه، صباح العکیلی افزود مأموریت هیئت عراقی که از طرف مصطفی الکاظمی نخست وزیر عراق به ایران سفر کرده است همچنان محرمانه و اعلام نشده است.
صباح العکیلی افزود اعضای این هیئت بر ادامه آتش بس بین گروه‌های مقاومت و سازمان مل متحد تأکید خواهند کرد. العکیلی امروز دوشنبه گفت: «اطلاعات تأیید نشده نشان می‌دهد دولت عراق و طرف آمریکایی درباره جدول زمانی عقب نشینی از عراق توافق کرده اند به همین سبب الکاظمی مایل بود این موضوع را به طرف ایرانی اعلام کند تا اطمینان حاصل شود».
وی افزود: «قطعا تنش امنیتی دو روز پیش از موضوعاتی است که در این نشست‌ها مطرح خواهد شد و این هیئت به طرف ایرانی اعلام خواهد کرد که آتش بس امضا شده بین گروه‌ها و دفتر سازمان ملل متحد در بغداد برای توقف اقدامات نظامی علیه حضور آمریکا ادامه خواهد یافت».
انتهای پیام/

برچسب ها : , ,

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.