×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
درگیری فیزیکی بین حامیان و مخالفان محمود عباس در رام الله/ خروج حزب فلسطینی از دولت

به گزارش کیوسک خبر به نقل از سایت خبرگزای فلسطینی معا، شهر رام الله عصر امروز شاهد درگیری‌های فیزیکی بین تظاهرکنندگان حامی جنبش فتح و تظاهرکنندگان دیگری بود که در محکومیت کشته شدن نزار بنات، فعال فلسطینی بعد از بازداشتش توسط نیروهای امنیتی در الخلیل به خیابان‌ها آمده بودند.
منابع محلی گفتند، دو تظاهرات در مرکز شهر رام الله آغاز شد که یکی در حمایت از محمود عباس بود و دیگری در محکومیت کشته شدن فعال فلسطینی بود و زمانی که به هم رسیدند، درگیری‌هایی بین دو طرف رخ داد.

منابع خبری فلسطینی نیز گزارش دادند، نیروهای امنیتی تشکیلات خودگردان فلسطین در لباس شخصی به شرکت‌کنندگان در تظاهرات اعتراضی علیه قتل نزار بنات حمله کردند که منجر به زخمی شدن تظاهرکنندگان شد.
نیروهای امنیتی تشکیلات خودگردان فلسطین با لباس شخصی در تظاهراتی خارج شده و در حمایت از محمود عباس، رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین شعار داده و به تظاهرکنندگانی که با نزار بنات اعلام همبستگی کرده بودند، حمله کردند.
رام الله روز گذشته نیز شاهد درگیری‌هایی بین تظاهرکنندگان و نیروهای امنیتی بود.
در این راستا مسؤول حزب مردم فلسطین (حزب کمونیست سابق) اعلام کرد، کمیته مرکزی این حزب امروز تصمیم گرفت از دولت فلسطین به ریاست محمد اشتیه به دلیل عدم احترام به قوانین و آزادهای عمومی خارج شود.
این تصمیم در پی مرگ فعال فلسطینی در جریان بازداشتش توسط نیروهای امنیتی در روز پنج‌شنبه گرفته شده است.
عصام بکر به خبرگزاری فلسطین گفت، این تصمیم از سوی دفتر سیاسی حزب سه روز پیش گرفته شد و کمیته مرکزی امروز این تصمیم را تصویب کرد.
نماینده حزب مردم در دولت به رهبری جنبش فتح نصری ابوجیش وزیر کار است.
انتهای پیام

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.