×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳

در پی ابلاغ شیوه نامه بازدیدهای کارگروه پایش و نظارت سازمان که در اردیبهشت سال جاری انجام شد، سفرهای استانی این کارگروه آغاز شد و کاروان این کارگروه صبح امروز(دوشنبه) به استان خراسان رضوی رسید.

به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط عمومی سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی، اسکندر یارنسب مدیرکل پایش، نظارت و مدیریت عملکرد سازمان اموال تملیکی به عنوان سرپرست کارگروه اعزامی در ابتدای این برنامه ضمن تشریح ابعاد مختلف این سفرها، اظهار داشت: دیدار چهره به چهره با کارکنان، بازدید از ابنیه و انبارهای استان و دیدار با مدیران مرتبط سطح استان در این سفر دوروزه انجام خواهد شد.

هادی ذاکری مدیرکل جمع آوری و فروش اموال تملیکی استان خراسان رضوی هم در ابتدای این سفر که با نشست مشترک با کارکنان استان آغاز شد، ضمن بیان گزارشی مبسوط، نشست مستقیم و بی واسطه با کارکنان را تدبیری مسبب پیشبرد امور و برنامه ها دانست و بیان داشت: استان خراسان رضوی با داشتن ۳۴ شهرستان و پنج گمرک فعال، فقط ۲۱ شاغل دارد و با توجه به فعال نبودن اداره کل و هیچ ساختمان اداری در استان خراسان شمالی و اینکه در آن استان هم ۸ شهرستان و یک گمرک فعال داریم، فشاری مضاعف به همکاران بنده وارد می شود.

گفتنی است، کارشناسان و نمایندگان حوزه های مختلف سازمان، اعضای کارگروه نظارت و پایش را در این سفر دوروزه به خراسان رضوی، تشکیل می دهند.

منبع: اداره کل استان خراسان رضوی

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.