×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
خدمات کلینیکی بهداری پاکسان ارتقاء می‌یابد

به گزارش کیوسک خبر به نقل از پایگاه خبری تحلیلی پاکسان نیوز: حسن بقائی مدیرعامل شرکت پاکسان با اشاره به لزوم توجه بیش از پیش به امر پیشگیری و درمان بیماری ها گفت: با توجه به اینکه سلامتی جسمی و روحی کارکنان پاکسان یکی از اولویت های مهم مدیران این مجموعه به شمار می رود، به همین منظور، با توجه به افزایش مشکلات سلامتی بعد از شیوع کرونا در کشور و تعدد کارکنان حاضر در این شرکت تولیدی، با هماهنگی های انجام شده، خدمات بهداری پاکسان بعد از انجام اقدامات اولیه به زودی افتتاح خواهد شد.

وی با اشاره به اهمیت توجه به سلامت در محیط کار یادآورشد: ما خود را در برابرتامین سلامت کارکنان مسئول و پاسخگو می دانیم و برای این منظور توسعه خدمات پزشکی واحد بهداری پاکسان در دستور کار قرار گرفت و خوشبختانه با موفقیت اجرائی شد تا همکاران بتوانند بخشی از مشکلات خود را در داخل مجموعه مرتفع کنند.

مدیرعامل پاکسان با اشاره به افزایش کیفی خدمات درمانی سلامت محور به پرسنل افزود: این اقدامات با دیدگاه ارتقای سلامت و بهره‌وری در پاکسان برنامه ریزی و اجرائی شد و امیدواریم بتوانم با ارائه خدماتی شایسته و در شأن پرسنل این مجموعه گامی در جهت بهبود کیفی سلامت و زندگی آنان برداریم.

بقائی با تأکید بر اینکه تکریم پرسنل در این مرکز می‌تواند چشم اندازی روشن و عزت‌مندانه را برای شاغلین پاکسان ترسیم کند یادآورشد: درمانگاه پیشین پاکسان به دلیل محدودیت فضا، امکان ارائه خدمات بیشتر و بهینه را نداشت اما با تغییراتی که بعد از نوسازی و به‌سازی در این مجموعه صورت گرفت فضایی مطلوب و مناسب تامین شد تا به این امر اختصاص یابد و در اختیار بهداشت و درمان پاکسان قرار بگیرد.

وی با اشاره به خدماتی که در درمانگاه تخصصی شهدای سلامت شرکت پاکسان ارائه می‌شود خاطرنشان کرد: در این درمانگاه پس از برآوردهای لازم و کارشناسانه، ارائه خدمات در بخش های تخصصی قلب و عروق، ارتوپدی، روانپزشک و داخلی قطعی شده و متخصصین با حضور روزانه در این مرکز به ارائه خدمات به همکاران پاکسان خواهند پرداخت و پرسنل می‌توانند بدون پرداخت وجه از این امکانات استفاده نمایند.

واحد بهداری این مجموعه با کادر متخصص و مجرب مجهز به امکانات پیشرفته و به روز آماده ارائه خدمات به همکاران است.

بقائی در ادامه ضمن اشاره به دیگر اقدامات صورت گرفته در پاکسان اشاره کرد و افزود: همچنین در کنار این طرح، به دلیل تاثیری که نشاط فردی بر روحیه کاری دارد باشگاه ورزشی مختص پرسنل این مجموعه و مزین به نام سردار شهید قاسم سلیمانی نیز قابل بهره داری و استفاده کارکنان است.

از دیگر بخش های خدماتی که در اختیار کارکنان این مجموعه قرار خواهد گرفت بخش آرایشگاه مردانه است که با استقبال بسیار زیادی مواجه شد.

شایان ذکر است، حسن بقائی از زمان حضور خود در پاکسان به عنوان مدیرعامل در کنار اصلاحات بنیادی به بهبود فرایند تولید و فروش و دیگر طرح ها و اقدامات توسعه‌ای در تمامی بخش ها، توجه ویژه‌ای به وضعیت رفاهی، معیشت و تقویت توان مالی کارکنان دارد.

به گزارش پاکسان نیوز، عملیات ساختمانی این بخش ها در ایام نوروز انجام گرفته و با اتمام این پروژه برای بهره‌مندی پرسنل آماده بهره برداری شد.

خبرنگار: نداسادات بنی کمالی

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.