×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
حلقه‌ای دیگر به زنجیره تولید چادرملو افزوده شد

به گزارش کیوسک خبر، در پی بروز مشکلات ناشی از افزایش قیمت ارز، تشدید تحریمها و نبود مواد اولیه، گروه صنعتی ایساتیس
تولید کننده پکیج شوفاژ دیواری، رادیاتورهای پانلی و حوله¬ ای و کولرگازی اسپلیت از حدود ۲ سال پیش قادر به ادامه فعالیت نشد و
در نتیجه با توقف تولید عملاً این واحد نوپا و مدرن صنعتی در یزد که از تکنولوژی روز دنیا برخوردار است به مرز ورشکستگی و
تعطیلی کامل کشیده شد. اما این مجموعه صنعتی با مشارکت و سرمایه گذاری چادرملو، شرکت آسفالت طوس و شرکت شهداب یزد از خطر تعطیلی و بیکاری حدود ۴۵۰ نیروی کار رها شد .
در مراسم واگذاری گروه صنعتی ایساتیس به سهامدارن جدید، مهندس ناصر تقی زاده مدیر عامل شرکت معدنی و صنعتی چادرملو با اشاره به ضرورت عمل به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر حمایت از تولید و حرکت به سمت اقتصاد مقاومتی گفت : چادرملو یکی از شرکت های موفق در عرصه اقتصادی کشور است و ما مکلف هستیم نه تنها از سرمایه های سهامداران حقیقی و حقوقی خود صیانت کنیم بلکه نهایت تلاش خود را برای به گردش درآوردن چرخ های اقتصاد کشور و رونق کسب و کارها به عمل آوریم . بر این اساس با درخواست مقامات و مسئولان استان بر آن شدیم گروه صنعتی ایساتیس را مجدداً احیاء کنیم .
وی افزود با این اقدام علاوه بر محقق ساختن استراتژی ایجاد ارزش در چادرملو گامی عملی در مسیر رونق اقتصادی و اشتغالزایی برداشتیم .
مهندس تقی زاده یادآوری کرد در حال حاضر اجرای دهها پروژه صنعتی و زیر بنایی را به ارزش ۷۰۰ هزار میلیارد ریال در دستور کار داریم و انتظار می رود با همکاری دستگاههای اجرای استان که تا کنون نیز بسیار ارزنده بوده است این طرح ها در استان یزد به اجرا درآید .
در ادامه این مراسم، امام جمعه ، استاندار و نماینده مردم یزد در مجلس شورای اسلامی ضمن تقدیر از از تلاشها و اقدامات اثر بخش شرکت چادرملو در اقتصاد یزد و نگاه توسعه گرای مهندس تقی زاده و اذعان به اثر بخش بودن این اقدامات در رونق اقتصادی و اشتغالزایی، بر تداوم حمایتهای خود از سرمایه گذاری های تولیدی و طرح های زیر بنایی چادرملو در استان یزد تاکید کردند .