×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳

دکتر پیمان صالحی در حاشیه بازدید از غرفه شرکت دخانیات ایران در نمایشگاه تستا، حضور این واحد تولیدی در این نمایشگاه و اعلام نیازمندی‌ها و دستاوردها خود را الگویی برای دیگر شرکت‌های دولتی و خصوصی بیان کرد.

به گزارش کیوسک خبر به نقل از مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت دخانیات ایران، دکتر پیمان صالحی؛ معاون پژوهشی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری از غرفه این شرکت در پنجمین نمایشگاه تقاضای ساخت و تولید ایرانی(تستا)، بازدید کرد.

وی در جریان این بازدید در گفت‌وگویی کوتاه، ضمن تجلیل از حضور این واحد بزرگ تولیدی در نمایشگاه، تصریح کرد: نمایشگاه تستا فرصتی است که شرکت‌های بزرگ نیازهای فناورانه خود را مطرح کنند و نمایشگاه با همین هدف برپا شده است.

صالحی حضور شرکت دخانیات در نمایشگاه تستا را خوب توصیف کرد و افزود: شرکت دخانیات ضمن ارائه نیازمندی‌ها، دستاوردهای پژوهشی مراکز تحقیقاتی خود را در معرض دید علاقمندان و شرکت‌های تولیدی فناور قرار داده است و امیدواریم حضور این شرکت و دیگر شرکت‌های حاضر الگویی برای سایر شرکت‌های دولتی و خصوصی باشد که نیازمندی‌های خود را اعلام کنند.

معاون پژوهشی وزیر علوم در پایان تأکید کرد که رویکرد و راهبرد حمایتی که در نمایشگاه تستا پیش‌بینی شده متضمن آن است که با حضور دانشگاه‌ها، پژوهشگاه‌ها و مراکز علمی و فناوری در کنار شرکت‌های تولیدی، هم افزایی خوبی در جهت حمایت از تولید داخلی صورت گیرد.

یادآور می‌شود پنجمین نمایشگاه تقاضای ساخت و تولید ایرانی(تستا) از ۲۰ تا ۲۲ آذرماه، همزمان با هفته پژوهش با همکاری مرکز همکاری‌های تحول و پیشرفت ریاست جمهوری و شورای عتف وزارت علوم در مصلای امام خمینی(ره) تهران برپاست و شرکت دخانیات ایران بر مبنای رویکرد حمایتی خود از تولید داخلی و به منظور تأمین نیازمندی‌های خود در حوزه‌های مختلف به ویژه تأمین قطعات و مواد اولیه از مسیر تولیدکنندگان داخلی دارای توانمندی فناورانه و نیز جذب سرمایه‌گذار در این نمایشگاه حضوری فعال دارد. این شرکت همچنین اقدام به ارائه بخش‌هایی از دستاوردهای پژوهشی خود در نمایشگاه کرده است.

شرکت‌های تولیدی فناور می‌توانند با حضور در غرفه شرکت دخانیات(راهرو اصلی شبستان مصلی – جنب ستون ۹۵) ضمن آشنایی و کسب اطلاع از نیازمندی‌های این واحد تولیدی، توانمندی‌های خود در جهت تأمین آن را تشریح کنند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.