×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۲۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
حراج فرش‌های اموال تملیکی با استقبال گسترده در حال برگزاری است

به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط عمومی سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی، سید حسین میرمعینی عضو هیات مدیره و معاون بهره برداری و فروش اموال منقول این سازمان در این باره اظهار کرد: در راستای از سرگیری حراج‌های حضوری، سازمان اموال تملیکی ۱۱۰۰ تخته فرش و گلیم دستبافت ایرانی را طی حراج حضوری فوق‌العاده به فروش گذاشته که بر همین اساس مقرر شد طی روزهای یکشنبه، دوشنبه و سه‌شنبه مورخ پنجم تا هفتم دی ماه سالجاری در محل مدیریت اموال تملیکی استان تهران این حراج‌ها برگزار شود.

وی افزود: امروز نخستین مرحله از حراج ۱۱۰۰ تخته فرش و گلیم دستبافت ایرانی به ارزش پایه کارشناسی ۶۸ میلیارد ریال برگزار شد و تعدادی از آنها توسط متقاضیان با ارایه قیمت‌های پیشنهادی خریداری شد.

میرمعینی درباره میزان فروش فرش‌ها عنوان کرد: این حراج تا دو روز دیگر نیز ادامه دارد و پس از پایان این مهلت، تعداد و میزان فروش اعلام خواهد شد.

معاون سازمان اموال تملیکی تاکید کرد: تلاش این سازمان بر این است که فرش‌ها به دست خانوارهایی که نیاز مصرفی دارند و در واقع مصرف‌کننده نهایی هستند برسد، به همین منظور در این حراج فروش به صورت خُرد و تکی برای متقاضیان امکان‌پذیر است.