×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳

مدیرکل پایش، نظارت و مدیریت عملکرد سازمان اموال تملیکی با تبیین ابعاد شخصیتی شهیدحاج قاسم سلیمانی گفت: این اسطوره باید چونان الگویی همیشه مقابل دیدگانمان باشد.

به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط عمومی سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی، اسکندر یارنسب که در طلیعه بیست و دومین سفر اعضای کارگروه پایش و نظارت سازمان اموال تملیکی و در جمع کارکنان اداره کل استان کرمان سخن می گفت، بیان داشت: یاد و خاطره سردار دلها حاج قاسم عزیز را گرامی می دارم و برای درگذشتگان زلزله بم نیز آرزوی غفران الهی دارم.

وی ادامه داد: مدیریت میدانی حاج قاسم در دوران دفاع مقدس و پس از آن در کنار تفکر کلان نگر و راهبردی جزو ویژگی های منحصربفرد مدیریتی ایشان است.

یارنسب اضافه کرد: توجه توأمان به جزییات و کلیات هر موضوع، تحول خواه بودن و جسارت و جرأت داشتن باعث شده است تا این شهید عالی مقام که مایه افتخار جهان اسلام است در قلوب مردم آزاده دنیا با هر ملیت، قومیت، آداب، نژاد و زبانی جای گیرد.

وی در پایان ضمن از مدیرکل استان قول مساعد داد تا پیگیری مشکلات و معضلات اداره کل اموال تملیکی کرمان را ویژه در دستور کار قرار داده و در نشست هیئت مدیره نیز از آنها دفاع کرده و پیگیری لازم را به عمل آورد.

منبع: اداره کل استان کرمان

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.