×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
توضیح پوچتینو درباره آسیب‌دیدگی ام‌باپه

به گزارش کیوسک خبر به نقل از کانال پلاس، پاری‌سن ژرمن در شبی که ام‌باپه درخشید و دبل کرد، برابر متز به پیروزی دست پیدا کرد تا موقتا به صدر جدول رده‌بندی صعود کند.
البته در این بازی ام‌باپه مصدوم هم شد و نتوانست به بازی ادامه دهد تا هواداران تیم پاریسی را قبل از رویارویی با سیتی در لیگ قهرمانان نگران کند.
پوچتینو در نشست خبری بعد از بازی درباره آسیب‌دیدگی ام‌باپه، گفت: ام‌باپه از ناحیه زانو مصدوم شده است اما فکر می‌کنم که وضعیت او خوب باشد. امیدوارم که همه چیز به خوبی پیش رود و این بازیکن مشکل خاصی نداشته باشد.
او درباره استفاده از ام‌باپه به عنوان مهاجم نوک، گفت: با وجود بازیکنانی مثل نیمار، ام‌باپه و وراتی هر مربی برای چیدن ترکیب به مشکل نخواهد خورد. مهم این است که در کارهای دفاعی و هجومی توازن لازم را داشته باشیم.
پوچتینو درباره آخرین وضعیت مارکینوش قبل از رویارویی با سیتی گفت: مارکینوش به خوبی تمرین می‌کند. امیدواریم که او به دیدار برابر سیتی برسد.
سرمربی آرژانتینی پاری‌سن ژرمن درباره پیروزی برابر متز، گفت: ما با شایستگی در این بازی به پیروزی دست پیدا کردیم تا در صدر جدول رده‌بندی قرار گیریم. رقابت برای قهرمانی همچنان ادامه دارد. بازی خوبی را به نمایش گذاشتیم و خوشبختانه سه امتیاز را به دست آوردیم تا رقابت همچنان ادامه داشته باشد. خبر خوب این‌که مارکو وراتی ۹۰ دقیقه بدون مشکل بازی کرد که این نشان می‌دهد به روند خوب خود برگشته است.
پاری‌سن ژرمن با پیروزی‌ای که در این بازی به دست آورد، ۷۲ امتیازی شد و موقتا با یک بازی بیشتر نسبت به لیل به صدر جدول رده‌بندی صعود کرد.
انتهای پیام

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.