×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳

شیراز-ایرنا-توزیع ۳۴ قلم انواع کالای مهم مصرفی خانوارهای استان فارس از نوع لبنیات، پروتئینی و خوار و بار با نرخ ۱۰ الی ۲۵ درصد زیرقیمت بازار تا پایان ماه مبارک رمضان در بهار ۱۴۰۲ ادامه دارد.

به گزارش ایرنا، طرح “فجر تا فطر” از سوی دولت در تمام کشور از جمله استان فارس با هدف تنظیم قیمت‌ها در بازار و هدایت مایحتاج ضروری مردم با قیمت مناسب به سفره خانواده‌ها به اجرا در آمده است و بر اساس این طرح ۳۴ قلم کالای اساسی مصرفی خانوار با تخفیف ویژه در اختیار مصرف‌کنندگان قرار خواهد گرفت.
مدیر بازرسی و نظارت بر کالاهای اساسی جهاد کشاورزی استان فارس در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اعلام این خبر گفت: طرح “فجر تا فطر” از ۱۲ بهمن ماه امسال در سطح کشور برای عرضه کالاهای اساسی در سطح جامعه آغاز شده است.
علیرضا شیخ افزود: در قالب اجرای این طرح ۳۴ کالا اساسی در سطح استان فارس و در فروشگاه های زنجیره‌ای و بزرگ این استان شروع شده است که این طرح تا پایان ماه مبارک رمضان پیش رو و عید سعید فطر ادامه دارد.

توزیع زیرقیمت ۳۴ کالای اساسی در فارس تا عید فطر ادامه دارد

وی با بیان اینکه تلاش می شود در صورت نیاز بازار این طرح در طول سال نیز تداوم داشته باشد،گفت: با اجرای این طرح ۳۴ قلم کالا اساسی که مایحتاج ضروری مردم است با ۱۰ الی ۲۵ درصد تخفیف عرضه خواهد شد.
مدیر بازرسی و نظارت بر کالاهای اساسی جهاد کشاورزی استان فارس توضیح داد: در حال حاضر فروشگاه های بزرگ و زنجیره ای و تعاونی های مصرف برای اجرای این طرح وارد میدان شده اند که بازدیدهایی نیز در این رابطه در سطح استان انجام شده که نشان از رضایت مردم دارد.
وی با بیان اینکه فروشگاه های زنجیره‌ای مانند رفاه و افق کوروش در سطح استان برای اجرای این طرح انتخاب شده است،افزود: کالاهای اساسی مهم در حوزه لبنیات،پروتئینی و خوار و بار در این طرح زیرقیمت بازار به مصرف کنندگان عرضه می شود.
شیخ عنوان کرد: قند، شکر، گوشت منجمد، مرغ، انواع لبنیات، ماکارونی، رب گوجه، روغن، حبوبات، تن‌ماهی، چای، برنج از جمله کالاهایی هستند که در قالب این طرح عرضه می‌شود.

تخلفات را گزارش کنید
شیخ در پایان از مردم و اهالی استان فارس درخواست کرد که در صورت مشاهده تخلف و مشکلی در این خصوص موضوع را به سامانه شکایات مدیریت بازرسی و نظارت بر کالاهای اساسی جهاد کشاورزی استان فارس به شماره ۳۲۱۷۲۰۲۰ گزارش کنند.

توزیع زیرقیمت ۳۴ کالای اساسی در فارس تا عید فطر ادامه دارد

مدیر فروشگاه‌های رفاه منطقه فارس و کهگیلویه بویراحمد نیز به خبرنگار ایرنا گفت: در ۳۵ فروشگاه زنجیره‌ای رفاه در سطح استان فارس شامل ۱۳ فروشگاه در شیراز و ۲۲ شعبه در سطح سایر شهرستان‌های فارس طرح “فجر تا فطر” در حال اجرا است.
علی تنیده افزود: این طرح که از ۱۲ بهمن جاری آغاز شده است، تا عید فطر پیش رو ادامه دارد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.