×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳

مدیرعامل شرکت دخانیات در جشن بزرگ انقلاب ضمن تجلیل از همدلی موجود بین کارکنان این مجموعه تولیدی که منجر به رونق تولید شده، تمرکز توأمان بر تولید و فروش و ورود به بازارهای جدید را افق پیش روی دخانیات بیان کرد.

به گزارش کیوسک خبر به نقل از مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شرکت دخانیات ایران، مهندس مهدی آشتیانی؛ مدیرعامل این شرکت در جشن بزرگ انقلاب که به مناسبت چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب در سالن چندمنظوره این مجموعه تولیدی برگزار شد، در ابتدای سخنان خود با اشاره به گذشت یکسال از پذیرش این مسئولیت، در ابتکاری جالب از پرسنل خواست نظرات خود را درباره عملکرد وی در این مدت بیان کنند.

تعدادی از حضار با اشاره به چالشهای بسیار سال قبل به ویژه در تأمین مواد اولیه، تعطیل بودن خطوط تولید، بدهی های باقیمانده از قبل، مطالبات انباشته و …، از عملکرد مدیرعامل و تیم مدیریتی که منجر به رونق تولید و رفع بسیاری از این چالشها شده، تجلیل کردند.

مهندس آشتیانی در ادامه با بیان اینکه به همت عزیزان و همکاران اتفاقات خوبی رخ داده است و البته منکر کاستی ها نیستیم، گفت: سال قبل شب عید نگران پرداخت اصل حقوق ها بودیم ولی این نگرانی ها مرتفع شد.

وی با طرح این پرسش که گستره جذب نیرو خارج از شرکت چه میزان است؟ اطهار کرد: از ابتدا بنای ما بر این بود که کسی از بیرون نیاید و تلاش کردیم این مهم رخ بدهد و تعداد کسانی هم که آمده اند به انگشتان یک دست نمی رسد.

نایب رئیس هیئت مدیره شرکت دخانیات ایران، تخصصی شدن جذب نیرو در این شرکت متناسب با نیازمندی ها را مورد تأکید قرار داد و وضعیت مناسب تأمین مواد اولیه و ذخیره سازی برای سه ماه را مورد یادآوری قرار داد.

وی با تأکید بر اهتمام و تمرکز توأمان بر تولید و فروش، تصریح کرد: تولید محصول متناسب با شرایط بازار و بروزرسانی آن و ورود به بازارهای جدید باید در دستور کار قرار گیرد.

مدیرعامل شرکت دخانیات، سختگیری برای عدم جذب نیروی جدید از بیرون را برای منفعت شرکت بیان کرد و گفت: شرط جذب نیرو از خانواده دخانیات، باید داشتن تخصص مورد نیاز باشد.

مهندس آشتیانی با اشاره به اینکه باید محصول با حداقل ضایعات تولید شود، به افزایش قیمت مواد اولیه اشاره و بر استفاده از بیشترین ظرفیت نیروی انسانی در خط تولید تأکید کرد.

مدیرعامل شرکت دخانیات با تجلیل از همدلی موجود بین کارکنان شرکت دخانیات، تصریح کرد: از شهریور منحنی تولید صعودی بوده و امروز تولید روزانه ما از تولید یک ماه در فروردین بیشتر است که همه آن نتیجه همدلی و همیاری همکاران در بخش تولید و نیز ستاد است.

بنابراین گزارش جشن بزرگ انقلاب به مناسبت چهل و پنجمین بهار انقلاب، با استقبال گسترده کارکنان و پرسنل خطوط تولید و ستاد شرکت دخانیات و با حضور آقایان رضوی؛ رئیس هیئت مدیره، حسنی و زنجانی؛ اعضای هئیت مدیره، معاونان، مدیران و … در سالن چند منظوره برگزار شد. این مراسم با خوانندگی امیر تاجیک؛ اجرای گروه همخوانی بصیر، اجرای استنداپ کمدی توسط؛ کمدین احمدرضا موسوی و اجرای سیدمرتضی حسینی؛ مجری سرشناس کشور همراه بود.

تجلیل از یکی از پرسنل خدوم و با اخلاق شرکت، قرعه کشی و اهدای جایزه از دیگر بخشهای این مراسم بود.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.