×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : دوشنبه, ۲۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
تعیین تکلیف ۶۰۰ میلیارد ریال کالا توسط اموال تملیکی بوشهر

به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط عمومی سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی، رحیم بهادری مدیرکل اموال تملیکی استان بوشهر از تعیین تکلیف حجم قابل توجهی از کالا طی یکماه اخیر خبر داد.

بهادری در این باره اظهار کرد: اموال تملیکی بوشهر با تداوم روند پیشین و با همکاری سازمان‌های مرتبط، از طریق فروش، امحا و استرداد بخشی از کالاهای تحت اختیار را تعیین تکلیف و پرونده مربوط به آنها را مختومه نمود.

وی افزود: طی دوره مذکور بالغ بر ۶۰۰ میلیارد ریال کالاهای دارای مجوز مصرف مربوط به ۲۵۲ پرونده طی دو مرحله فروش سازمان اموال تملیکی در مزایده الکترونیکی و حراج حضوری، تعیین تکلیف و از انبارهای اموال تملیکی این استان خارج شد.

مدیرکل اموال تملیکی بوشهر همچنین از صدور دستورات لازم درخصوص کالاهای سریع‌الفساد از سوی معاون دادستان این استان در جلسه هماهنگی بین دستگاهی خبر داد و عنوان کرد: طی این جلسه که با حضور مدیرانی از اداره بنادر، گمرک، تعزیرات حکومتی، دانشگاه علوم پزشکی و اموال تملیکی بوشهر برگزار شد، معاون دادستان بر لزوم انسجام و همکاری مستمر دستگاه‌های مسئول در تعیین تکلیف کالاهای رسوبی و بلاتکلیف در گمرک و اموال تملیکی بوشهر تاکید نمود و خواستار تسریع روند مربوطه و همچنین افزایش همکاری‌ها بین دستگاه‌های اجرایی موضوع قاچاق کالا و ارز شد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.