×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
تعیین تکلیف اموال تملیکی رشد ۶۰۰ درصدی داشته است

نشست ستاد مرکزی پیگیری اجرای سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی در قوه قضاییه با حضور حجت الاسلام و المسلمین مصدق، معاون اول قوه قضاییه، حجت الاسلام و المسلمین منتظری دادستان کل کشور، ذبیح الله خدائیان رئیس سازمان بازرسی کل کشور، سید عبدالمجید اجتهادی رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی، سعید غلامی باغی عضو هیات مدیره و معاون بهره برداری و فروش اموال منقول و علیرضا نور نژاد عضو هیات مدیره و معاون حقوقی و فروش اموال غیر منقول اموال تملیکی صبح امروز برگزار شد.

به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط عمومی سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی، سید عبدالمجید اجتهادی ضمن ارائه گزارشی از اقدامات این سازمان در ماه‌های اخیر گفت: حضور رئیس جمهور و رئیس قوه قضاییه در انبارهای این سازمان موجب دیده شدن گسترده کالاها موجود در انبارهای سازمان اموال تملیکی در سراسر کشور شد . همچنین این حضور باعث شد تا مسئولان اجرایی به این قضیه ورود کنند و ما در برخی از استان‌ها همچون هرمزگان، در ماه‌های اخیر شاهد رشد بیش از ۶۰۰ درصدی تعیین تکلیف اموال تملیکی باشیم.

دکتر اجتهادی ادامه داد: در سال ۱۴۰۰ نسبت به سال ،۹۹ کل تعیین تکلیف اموال تملیکی ۴۲ درصد رشد داشته است.

وی تصریح کرد: پیرو دستورات رئیس جمهور ساختار سازمان فروش و جمع آوری اموال تملیکی اصلاح شد ولی برخی مشکلات دیگری مانند نیروی انسانی و عدم تناسب نیرو و امکانات با وظایف سازمان اموال تملیکی باقی مانده است.

مدیرعامل سازمان اموال تملیکی بیان کرد: ورود رئیس قوه قضاییه به این بخش و همچنین تعزیرات و همکاری دادستان‌ها و روسای کل دادگستری ها و سازمان بازرسی کل کشور با تشکیل گروه‌های بازرسی و اعزام به استان‌ها و تهیه گزارش کارشناسی و آسیب‌شناسی از جمله اقدامات مهم در دولت سیزدهم بود که این امر جای تقدیر دارد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.