×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳
تعامل میان گمرک، اداره بنادر و اموال تملیکی گیلان راه گشای تعیین تکلیف بموقع اموال دولت و بیت المال است

به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط عمومی سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی، این بازدید در راستای رفع مشکلات و موانع پیش روی اموال تملیکی استان و همچنین تامین و تجهیز انبارها انجام شده است.

غلامی با اشاره به لزوم تعیین تکلیف بموقع کالاهای متروکه در راستای تسهیل و انضباط بخشیدن به فرآیند تجارت و همچنین تکمیل زنجیره مبارزه با قاچاق کالا و ارز، بر لزوم تعاملات سازنده میان دستگاهی بخصوص بین گمرک، سازمان بنادر و اموال تملیکی تاکید کرد.

عضو هیات مدیره سازمان اموال تملیکی در خصوص ضرورت تعیین محل نگهداری کالاهای قاچاق در آستارا اظهار کرد: مدیریت اموال تملیکی استان گیلان در محدوده آستارا فاقد هرگونه محل نگهداری کالا است که با توجه به بعد مسافت این شهر تا انبارهای اموال تملیکی ضمن تحمیل هزینه های زیاد حمل و نقل، مشکلات متعددی را برای تحویل کالا از سوی کاشفین بوجود آورده است.بنابر این نیاز است تا با همکاری سازمان های ذیربط محلی برای نگهداری این قبیل کالاها تعیین شود.

این مقام مسئول با ابراز رضایت از نحوه چیدمان و نگهداری کالا در انبارهای اموال تملیکی استان گیلان گفت: این مدیریت به لحاظ برقراری ارتباط سامانه ها برای وصول احکام قضایی و تعزیراتی نیاز به تحول اساسی در حوزه فناوری اطلاعات دارد و تامین سخت افزار و نیروی متخصص در این زمینه باید به سرعت صورت پذیرد.

معاون بهره برداری و فروش سازمان اموال تملیکی در ادامه این سفر ضمن دیدار با برخی مقامات استانی، بازدید از اداره بندر انزلی و انبارهای گمرک را در برنامه خود دارد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.