×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان ایلام ضمن دیدار با رئیس اداره جمع آوری و فروش اموال تملیکی استان و بررسی مشکلات، از انبارهای اموال تملیکی نیز بازدید به عمل آورد.

به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط عمومی سازمان جمع اوری و فروش اموال تملیکی، نجم الدین موسی نژاد رئیس اداره جمع آوری و فروش اموال تملیکی استان ایلام در دیدار با رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی به تشریح فعالیتهای این اداره و ارائه خلاصه عملکرد آن طی سال جاری پرداخت و گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون مقدار ۵۳۸ ردیف کالا به ارزش بیش از ۶۰ میلیارد ریال از طریق مزایده و حراج های سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی در استان ایلام به فروش رسیده است و تمام وجوه حاصل از فروش بصورت مستقیم توسط خریداران به حساب درآمدهای عمومی خزانه واریز شده است که با انجام این عملیات تعداد ۲۵۱ پرونده تعیین تکلیف شده است.

وی افزود: یکی از وظایف و مسئولیت های اصلی سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی امانتداری و نگهداری از کالاهای مختلف تا زمان تعیین تکلیف و صدور رای قطعی است که در این رابطه از ابتدای سال تاکنون خودرو و کالاهایی با مجموع ارزش بیش از ۵۱۷ میلیارد ریال به صاحبان آنها استرداد یافته اند که این امر مبین مسئولیت خطیر این سازمان به نمایندگی از دولت در حفظ منافع ملت محسوب می شود.

موسی نژاد در ادامه به مسائل و مشکلات اداره جمع اوری و فروش اموال تملیکی استان اشاره کرد و گفت: نداشتن ساختمان اداری و انبار مستقل و مشکلات ملکی ساختمان در اختیار در حال حاضر مهمترین چالش و مانع در انجام وظایف سازمانی است که این موضوع با نگاه ویژه استاندار محترم و مدیران ارشد حوزه برنامه ریزی استان قابل رفع است.

در این دیدار، امین دوست محمدی رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی نیز رفع موانع و مشکلات اداره جمع آوری و فروش اموال تملیکی را ضروری دانست و گفت : مسئولیت سنگین این اداره در زمینه نگهداری و تعیین تکلیف کالاها و اموالی که در نهایت یا جزو اموال عمومی دولت محسوب شده و یا به عنوان اموال مردم باید به آنها استرداد گردد، می طلبد که در راستای رفع مشکلات زیرساختی آن چاره اندیشی اساسی شود.

وی افزود: تعامل دو سویه استان و سازمان مرکزی این اداره جهت رفع کمبودها می تواند نتایج موفقی را حاصل نماید و قطعا از ظرفیت های دورن استانی جهت تأمین نیازهای اداره استفاده خواهد شد.

در ادامه این دیدار رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان از انبار و ساختمان اداری اداره جمع آوری و فروش اموال تملیکی بازدید نمود و از نزدیک در جریان نیازهای این اداره قرار گرفت.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.