×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳

رئیس سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی کشور گفت: قطع به یقین وقتی تا این لحظه بیش از ۸۰ درصد کالاهای رسوبی اموال تملیکی خوزستان با رشد ۱۹۸ درصدی فروش در انبارهای این استان (طی سال جاری) تعیین تکلیف شده مابقی آن نیز به زودی تعیین تکلیف می شوند.
کیوسک خبر ـ عبدالمجید اجتهادی در مراسم افتتاحیه انبار اداره کل جمع آوری و فروش اموال تملیکی خوزستان در شهرک صنعتی شماره سه اهواز اظهار کرد: ۱۵ مهر سال گذشته در دومین سفر استانی رئیس جمهور به بوشهر وزیر اقتصاد نیز حضور داشت که آنجا برای انبارهای اموال تملیکی در بوشهر مراجعه و پس از بازدید سه مأموریت به وزیر اقتصاد داد؛ اول اینکه ظرف سه ماه ساختار اموال تملکی و دید کارشناسی مدنظر اصلاح شود؛ دوم اینکه ساختار قانونی اصلاح و دیگری اینکه ساماندهی انبارها و کالاهای رسوبی انجام شود.
وی افزود: ساختار قانونی واحدهای جمع آوری و فروش اموال تملیکی با پیگیری وزیر امور اقتصادی و دارایی و همکاری سازمان استخدامی اصلاح و این واحدها به ادارات کل ارتقا پیدا کرد.
رئیس سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی کشور با اشاره به اینکه اصلاح قانون تاکنون از سوی سران قوا توسط مجلس وصول نشده تصریح کرد: بحث ساماندهی انبارها و تعیین تکلیف کالاها نیز با این سفر در راستای همین اتفاق مبارک صورت گرفته و برای تعیین تکلیف کالاها در مدت زمان کوتاه دولت سیزدهم بیش از ۱۱ هزار میلیارد تومان کالا تعیین تکلیف شد.
اجتهادی خبر داد: طی دو هفته گذشته در انهدام کالاهای قاچاق در استان های هرمزگان و تهران که حدود دو هزار و ۵۰۰ تُن بوده کالاهایی مربوط به ۲۰ سال قبل را منهدم کردیم؛ قطع به یقین وقتی تا این لحظه بیش از ۸۰ درصد کالاهای رسوبی اموال تملیکی خوزستان با رشد ۱۹۸ درصدی فروش در انبارهای این استان (طی سال جاری) تعیین تکلیف شده مابقی آن نیز به زودی تعیین تکلیف می شوند.
وی با اشاره به اقدام خوب برای استان خوزستان و خریداری یک انبار با وسعت حدود ۱۴ هزار مترمربع بیان کرد: این انبار با چهار سوله به خوبی تجهیز شده و به عنوان انبار نمونه کشور فعال می شود؛ برای تعیین تکلیف کالا اگر همکاری، همیاری و تعامل سازنده بین قوه مجریه و قضائیه صورت نمی گرفت شاهد تعیین تکلیف کالاها و ساماندهی انبارها نبودیم.
رئیس سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی کشور یادآور شد: تعداد زیادی خودروهایی که چند سال در انبارها مانده بودند نیز به زودی با برگزاری مناقصه تعیین تکلیف می شود و دادسراهای حکومتی و انقلاب هم در این زمینه آراهای خوبی داشتند.
اجتهادی در پایان از عدم وجود کالاهای رسوبی با جم زیاد خبر داد و گفت: عمدتا کالاهای باقیمانده نیز از نیمه دوم سال گذشـته به بعد است و به ندرت کالای قدیمی تعیین تکلیف نشده داریم.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.