×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : چهارشنبه, ۲۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
بورس در یک نگاه ( ۱۱مرداد۱۴۰۱)

دردادوستد های امروز سه شنبه ۱۱مردادماه ۱۴۰۱ شاخص کل بازار نسبت به روزگذشته افزایش بیش از ۲هزار واحدی را تجربه کرد و ارزش کل معاملات به حدود ۲هزار میلیارد تومان رسید .

کیوسک خبر ـ به گزارش روابط عمومی به نقل از معاونت بازار شرکت تامین سرمایه تمدن ، در غیاب فولاد مبارکه که جهت برگزاری مجمع متوقف بود نمادهای شیمیایی بیشترین تاثیر را در شاخص داشتند. همچنین در مجمع فولاد ۱۷۰تومان به ازای هر سهم تقسیم شد که خبر خوبی برای سهامداران بود. علاوه بر این خبرهایی مبنی بر پذیرش محصولات ایران خودرو و سایپا در بورس کالا نیز در افزایش ارزش معاملات در دقایق پایانی بازار در گروه خودرو موثر بود.

بنابراین گزارش شاخص کل بورس تهران با افزایش ۲ هزار و ۴۱۲واحدی نسبت به روز دوشنبه به رقم یک میلیون و ۴۳۰ هزار و ۱۸ واحد رسید.شاخص کل با معیار هم‌وزن نیز رو به افزایش بود به گونه‌ای که در پایان معاملات با افزایش ۲۲۴ واحد به رقم ۳۸۰ هزار و ۵۸۸ واحد رسید.

در بازار امروز اصلی ترین نمادهای تأثیر گذار بر شاخص کل بورس تهران به ترتیب نمادهای “فارس” با ۶۴۲ واحد، “ومعادن” با ۶۳۶ واحد و “تاپیکو” با ۲۳۵ واحد افزایش بودند در مقابل اما نمادهای معاملاتی “وپارس” با ۳۵۳ واحد، “برکت” با ۱۰۹ واحد و “کگل” با ۱۰۴ واحد کاهش، بالاترین تأثیر منفی را بر روی شاخص کل بورس تهران را به خود اختصاص دادند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.