×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : دوشنبه, ۲۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
به زودی کارگروه ویژه‌ای برای حل مسایل اموال تملیکی کرمان تشکیل می‌شود

به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط عمومی سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی، حجت‌الاسلام ابراهیم‌ حمیدی رئیس کل دادگستری استان کرمان و دادخدا سالاری دادستان کرمان از انبارهای اموال تملیکی این استان بازدید به عمل آوردند و در جریان کامل وضعیت و نحوه نگهداری کالاها قرار گرفتند.

طی این بازدید رییس کل دادگستری کرمان وضعیت انبارها را از نظر نظم و نحوه نگهداری کالاها و همچنین جداسازی آنها مطلوب ارزیابی نمود و تجهیز انبار به دوربین مدار بسته و سیستم اطفای حریق را به لحاظ امنیتی مناسب اعلام نمود.

وی در راستای تسریع در تعیین تکلیف اموال تحت تملک و تعدیل قیمت‌گذاری کالاها اظهار کرد: کارگروه ویژه‌ای متشکل از دستگاه‌های ذی‌ربط ازجمله دادسرا، تعزیرات حکومتی و سازمان بازرسی برای مسائل مربوط به انبار اموال تملیکی به‌زودی تشکیل می‌شود.

در ادامه این بازدید دادستان کرمان نیز به مسایل مربوط به فروش به شرط صادرات خودروهای قاچاق توقیفی در انبارهای اموال تملیکی پرداخت و در این باره عنوان کرد: با توجه وضعیت خودروهای تحت تملک به نظر نمی‌رسد کشورهای دیگر نیازی به این خودروها داشته باشند و بهتر است تمهیدات دیگری در سطح ملی برای فروش آنها اندیشیده شود.

احسان یوسفی‌پور مدیراموال تملیکی کرمان نیز ضمن مثمر ثمر خواندن بازدید مسئولان از انبارهای اموال تملیکی در راستای بهبود وضعیت آنها به بالا بودن حجم کالاهای وارده به انبارهای اموال تملیکی این استان اشاره و تایید کرد که تمام تلاش خود را برای ادامه روند فعلی و تعیین تکلیف سریع و دقیق اموال بیت‌المال به کار خواهد گرفت.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.