×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳
برگزاری پنجمین جلسه شورای هماهنگی مدیران دستگاه‌های تابعه امور اقتصادی و دارایی استان تهران در اموال تملیکی

کیوسک خبر ـ پنجمین جلسه شورای هماهنگی مدیران کل دستگاه‌های تابعه امور اقتصادی و دارایی استان تهران با حضور برخی مدیران این استان از جمله، فرزانه دهنادی مدیرکل امور اقتصادی و دارایی، رضا بهرامی مدیر اموال تملکی، ناصر ظفری معاونت هماهنگی امور گمرکی فرودگاه امام خمینی (ره) و علی عباس کریمی معاون توسعه شرکت بورس اوراق بهادار تهران روز یکشنبه مورخ ۲۶ دی ماه در محل مدیریت اموال تملیکی استان تهران برگزار شد.

این جلسه به ریاست مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان تهران و در راستای هم افزایی و تبادل اطلاعات و نظرات مدیران ذیربط برپا شد.

در ابتدای این جلسه مدیر اموال تملیکی استان تهران ضمن ارایه گزارش عملکرد ۹ماهه نخست سالجاری سازمان در زمینه تعیین تکلیف کالاها، در ادامه موضوعات مرتبط با آسیب شناسی ساختاری، مالی، اداری، حقوقی و غیره سازمان اموال تملیکی، در مسیر تحقق اهداف و وظایف قانونی و حاکمیتی سازمان متبوع را بیان کرد.

در همین راستا معاون توسعه شرکت بورس اوراق بهادار تهران و سایر مدعوین از جمله مدیران کل گمرکات، بیمه و مالیات نیز در ادامه به دریافت و تبادل پیشنهادات و نظرات اعضای این شورا در پیوند با استقرار میز خدمت ارتباط مردمی در محل اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان، جهت ارایه خدمات مطلوب به شهروندان و مراجعان در زمان انجام سفر استانی ریاست محترم جمهور پرداختند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.