×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳
برگزاری نشست «آموزش و چگونگی نحوه‌ی تعدیل در قراردادهای حوزه‌ی فناوری اطلاعات و ارتباطات با استفاده از دستورالعمل تعدیل سازمان برنامه و بودجه»

به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط عمومی سازمان نظام صنفی رایانه‌‏ای استان تهران، این نشست از ساعت ۹ تا ۱۱ روز سه‌‏شنبه، ۵ بهمن ماه به‌صورت غیرحضوری از طریق این لینک برگزار خواهد شد.

پیرو نوسانات ارز در سال‌های اخیر و با توجه به پیگیری‏‌های به عمل آمده، قراردادهای بخش فناوری اطلاعات و ارتباطات نیز در بخشنامه‌ی تعدیل سازمان برنامه و بودجه لحاظ شده‌اند.

لازم به ذکر است که این دستورالعمل با پیگیری کمیته‌ی سنا و سازمان نظام صنفی رایانه‌‏ای استان تهران تهیه شد و پس از تصویب سازمان برنامه و بودجه انتشار یافت.

به استناد نظام فنی اجرایی کشور و ماده ۲۳ قانون برنامه و بودجه و ماده‌ی ۳۴ قانون احکام دائمی برنامه‌‏های توسعه‌‏ای کشور، این دستورالعمل که به تصویب شورای عالی فنی کشور رسیده است، به‌منظور جبران آثار ناشی از افزایش قیمت ارز در پیمان‏‌هایی که دارای شرایط اشاره شده در این دستورالعمل باشند (از جمله انواع قراردادهای حوزه فناوری اطلاعات)، تدوین شده است.

در این نشست امیر جهانشاهی، کارشناس امور نظام فنی و اجرایی سازمان برنامه و بودجه کشور درباره‌ی اهداف این بخشنامه و نحوه‌ی استفاده از آن برای پیمانکاران دستگاه‏های دولتی توضیحاتی ارائه خواهد داد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.