×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳

با حضور معاون وزیر و مدیرعامل صنایع پتروشیمی ایران موضوعات مربوط به مگاپروژه فاز ۲ شرکت پتروشیمی بوشهر بررسی و مرتفع شد.
به گزارش کیوسک خبر به نقل از شجرنیوز، مجتمع پتروشیمی بوشهربه عنوان بزرگترین واحد تولیدی منطقه برای تولید انواع مختلف محصولات پتروشیمی است که هدف از اجرای آن، تولید سالیانه نزدیک به چهار میلیون تن محصولات پتروشیمی و ایجاد یک زنجیره کامل از خطوط تولیدی فرآورده های پتروشیمی بوده است.
به همین منظور و برای رفع موانع این ابرپتروشیمی جلسه ای با حضور مرتضی شاه میرزایی معاون وزیر و مدیرعامل صنایع پتروشیمی ایران و دکتر جواد حاتمی مدیرعامل پتروشیمی بوشهر برگزار شد.
طی این جلسه موضوعات مربوط به مگاپروژه فاز ۲ از جمله جانمایی و اخذ مجوز خط رفت و برگشت اتیلن گازی به اسکله شماره یک، اخذ مجوز اتصال به رینگ اتان، جانمایی خط سیتری پلاس به اسکله شماره یک و پتروشیمی آریاساسول، موافقت اولیه احداث پروژه HDP2 (پلی اتیلین سنگین) و چند موضوع دیگر مورد بررسی قرار گرفت و مقرر شد تا با تشکیل کارگروهی از مدیران شرکت صنایع پتروشیمی ایران و شرکت پتروشیمی بوشهر، بررسی های میدانی از فازهای این مجموعه انجام شده و بصورت ویژه ای مسائل و موضوعات با رعایت تشریفات قانونی مرتفع و عملیاتی شود.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.