×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳
بخش خصوصی محور برگزاری باشکوه جشنواره جام جهانی در کیش است

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش از ایجاد تعامل سازنده و هدفمند میان سازمان و بخش خصوصی و بهره مندی از ظرفیت های موجود برای برگزاری جشنواره جام جهانی در جزیره خبر داد.
به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، مهدی کشاورز بر نقش موثر بخش خصوصی کیش در قالب انجمن سرمایه گذاران و کارآفرینان که در حوزه های مختلف نقش آفرینی می کنند بر تبیین اهداف و چشم اندازها در این رویداد اشاره کرد.

کشاورز در ادامه تصریح کرد: تمام فعالیت ها بر پایه علمی، برنامه ریزی دقیق و ترسیم نقشه راه هدفمند سبب می شود تا فرصتی که از برگزاری این رویداد مهم فراهم می شود در راستای پیشبرد اهداف منطقه استفاده شود.

وی، افزود: فدراسیون فوتبال کشور تجربه های ارزشمندی در طول سال های متمادی کسب کرده و این امر می تواند یکی از ظرفیت های مهم در برگزاری هر چه با شکوه تر جشنواره جام جهانی در جزیره کیش باشد.

کشاورز از طراحی و تدوین مدل کاربردی در برگزاری این رویداد خبر داد و اظهار داشت: اجرای برنامه ها با حمایت از بخش خصوصی و حرکت به سمت برون سپاری، با نظارت، پایش و کنترل سازمان بر نحوه برگزاری این رویداد در دستور کار قرار گرفته است.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش، افزود: آماده سازی زیرساخت ها با هدف معرفی شایسته جزیره کیش در سطح گسترده، راه اندازی آکادمی بین المللی فوتبال با مجوز فدراسیون فوتبال و استفاده از ظرفیت های داخلی کشور از برنامه های اصلی سازمان است.

نشست مشترک سازمان منطقه آزاد کیش با اعصای فدراسیون فوتبال و اعضای سیاست گذاری جشنواره بین المللی جام جهانی، پنجشنبه ٢٩ اردیبهشت در سالن اجتماعات سازمان برگزار شد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.