×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳

مدیر عامل پاکسان در ابتدای سال ۱۴۰۲ و تنها سه ماه پس از حضور در این شرکت از پایان روزهای سخت پاکسان در آینده ای نزدیک خبر داد و اکنون شاهد تحقق وعده های شهریار محمدی راد در عملکرد شش ماهه هستیم.

به گزارش کیوسک خبر روابط عمومی شرکت پاکسان، شهریار محمدی راد مدیرعامل شرکت پاکسان از جهشی بی سابقه در سودسازی و خروج از زیان این شرکت خبر داد.
محمدی راد با اشاره به اقدامات انجام شده به منظور بهبود وضعیت مجموعه گفت: با برنامه ریزی و هدف گذاری انجام شده نسبت به ایجاد شرایطی پایدار در شرکت، تلاش شد تا ضمن بهره گیری از ظرفیت های سخت افزاری و افزایش بهره وری سرمایه های انسانی بتوانیم به مصاف مشکلات و موانع موجود برویم و پس از پشت سر گذاشتن این موارد طی ۶ ماهه منتهی به خرداد ۱۴۰۲ سود خالصی معادل ۲۰۴ میلیارد تومان برای مجموعه محقق نماییم.
وی همچنین سود ناویژه مجموعه را ۱۶۰ میلیارد تومان عنوان نمود که نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش ۱۳۲۲ درصدی را به نمایش می گذارد.
مدیرعامل پاکسان تحولات بوجود آمده در عملکرد شرکت طی ماه های اخیر را مرهون تلاش های شبانه روزی مدیران و کارکنان این مجموعه خواند و افزود: ارقام و شاخص‌های ارائه شده در گزارش ۶ماهه شرکت، بیانگر جهشی به جلو و یک خیز بلند به سمت اهداف بزرگتر است و آنچه به دست آمده حاصل، یک اراده واحد، کوشش مبتنی بر خرد و مشارکت جمعی و البته تلاش برای حفظ و صیانت از حقوق شرکت و سهامداران است.
محمدی راد با تاکید بر رشد سود عملیاتی شرکت در ۶ ماهه سال مالی جاری نسبت به سال گذشته گفت: شرکت پاکسان سال گذشته دارای ۸۵ میلیارد تومان زیان عملیاتی بود که این رقم امسال با رشد قابل توجهی به سود عملیاتی ۷۹ میلیارد تومانی مبدل شده است.
این اقدام در شرایطی محقق شد که شرکت های شوینده با دشواری های متعددی در زمینه اصلاح نرخ های و افزایش قابل توجه هزینه ها روبرو هستند و تیم مدیریت پاکسان حرف را به عمل تبدیل کرد و نشان داد که “ما می توانیم” صرفا یک شعار نیست و تبلور دانش فنی، توانمندی مدیریتی، حرفه ای گری با چاشنی بیش از ۶۰ سال تلاش برای حفظ سلامت خانواده های ایرانی در صورت های مالی ۶ ماهه سال ۱۴۰۲ پاکسان نمایان شد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.