×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳

پس از گذشت کمتر از ۱۰ روز از رونمایی پودر لباسشویی ۷ کیلوگرمی با برند “آس” به عنوان محصول جدید شرکت پاکسان، اولین محموله از این محصول راهی کشور عراق شد.

به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط عمومی شرکت پاکسان، در حالی اولین محموله پودر لباسشویی ۷ کیلوگرمی “آس” راهی بازارهای صادراتی شد که تنها ۱۰ روز از رونمایی این محصول می گذرد.

شهریار محمدی راد مدیرعامل شرکت پاکسان با تشریح اقدامات انجام شده و سرعت عمل مجموعه در ارسال اولین محموله محصول جدید این شرکت به کشور عراق گفت: در صادرات محصول بیش از هر چیز کیفیت و بسته بندی اهمیت دارد چرا که رقابت اصلی صادرکنندگان در جلب رضایت مصرف کننده نهایی است.

به همین منظور با رعایت سلیقه و نیاز مخاطبین محصولات‌مان پودر لباسشویی “آس” با کیفیت بالا و بسته بندی خاص در وزن ۷ کیلوگرمی برای اولین بار از طریق شرکت پاکسان به عنوان یک شرکت ایرانی در سریع‌ترین زمان ممکن تولید و صادر شد که با استقبال صورت گرفته از سوی تجار، می تواند سهم قابل توجهی از سبد خانوار کشورهای مقصد صادراتی را به خود اختصاص دهد.

مدیرعامل پاکسان با اشاره به ابتکار صورت گرفته در بسته بندی این محصول افزود: بسته بندی از ابزارهای مهم بازاریابی در ابعاد ملی و بین المللی است و نقش کلیدی در افزایش فروش و به حداکثر رساندن سود بنگاه های تولیدی دارد. باتوجه به این نکته مهم، واحد بازاریابی و فروش خارجی پاکسان با راهبرد ارتقای ظرفیت های رقابتی خود در بازارهای جهانی به موضوع بسته بندی توجه ویژه ای دارد و از طراحی، گرافیک، استفاده از ملزومات بسته بندی با کیفیت و بویژه اوزان مناسب برای افزایش سهم خود در بازارهای رقابتی بهره می گیرد که نمود آن را می توان در محصول جدید این شرکت با عنوان پودر لباسشویی ۷ کیلوگرمی “آس” مشاهده نمود.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.